Bijeenkomst in het Ruwaard van Putten ziekenhuis in Spijkenisse

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Justy, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben zojuist terug van de bijeenkomst in het ziekenhuis in Spijkenisse en ik moet zeggen dat het toch wel nuttig was! Ze hebben uitgelegd hoe ze te werk gaan en met wie je te maken krijgt. Al met al ben ik een hoop te weten gekomen en heb ik me ingeschreven voor een informatie avond over borstvoeding op 14 juni.

Zijn er meer meiden geweest vandaag?

2. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.041
    2.908
    113
    't Gezellige Brabant
    Vandaag niet nee, maar ik had dan ook in Dirksland willen gaan. Deze was 30 mei en de volgende begin juli, maar dan hoop ik bevallen te zijn :).
    Ik ben wel laatst naar de infoavond voor borstvoeding geweest (in Dirksland). Eerlijk gezegd heb ik daar niets gehoord wat ik nog niet wist. Als je goed alle foldertjes leest die je krijgt van de VK en de kraamzorg en vooral ook hier op het forum, dan weet je eigenlijk alles wat ze daar gaan zeggen ook al. Misschien scheelt het ook dat wij een lactatiekundige in opleiding er bij hadden zitten. Die las alles letterlijk voor zonder enige verdere uitleg.

3. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Dat is jammer om te horen van die voorlichting over borstvoeding. Ik ga 16 juni naar die in het ruwaard. Hoop dat dat beter is....

Deel Deze Pagina