Hoi wij zijn al lange tijd bezig mbv zh, maar helaas nog geen resultaat.Nog 1x IVF tegoed. (ben net 33jaar) laatste keer IVF en zwanger, maar 2 wkn vóór overlijden van mijn allerliefste vader een vroege miskraam gehad. Door al het verdriet pauze ingelast (nu inmiddels al 4mnd) wat betreft zh behandeling. Ongeveer 2 wkn na mijn laatste ongesteldheid heb ik voor het eerst (denk ik) mijn eisprong gevoeld, weet niet waarom maar ik wist het gewoon. Ik naar mijn man gerend (die al sliep) en verteld wat ik had gevoeld. Wij voor de zekerheid "geklust" zoals sommige dat zo grappig noemen. Daarna weer naar beneden en bedacht me dat ik nog ovulatie test had liggen en ja hoor die was idd heel donker. Daarna niet echt meer mee bezig geweest, wel hebben we even moeten lachen om de manier waarop het ging die ene nacht. Nu hebben we 2 wkn vakantie (nog 1week tegoed), zijn weggeweest en wat bijgekomen en voel me heel anders. Ben erg opgewekt, niet mopperig zoals ik laaste tijd kon zijn heb geen of juist wel zin in dingen die ik normaal wel zou doen en heb beetje gevoelige tepels alsof ze af en toe met kleine naaldjes erin prikken. Ook betrap ik mezelf erop dat ik steeds met mijn hand over mijn onderbuik heen ga of deze vasthou. Ik begin me steeds meer af te vragen of het raak is en zit me weer vanalles in mijn hoofd te halen, 21 juli had ik namelijk ongesteld moeten zijn (ben redelijk op tijd) en ben het nog steeds niet (is al bijna 10dgn over tijd). Heb af en toe wel kramp, maar blijkt dan een scheetje of grote boodschap te zijn. Af en toe lijk ik er gewoon bijna zeker van te zijn dat ik zwanger ben, maar ben ook heel bang voor deze gedachte omdat we al zo vaak teleurgesteld zijn. Vandaag heb ik een test gedaan (kruidvat, 2 voor 5euro) en negatief, toen ik iets later bij fel licht keek zagen mijn man en ik een héél héél dun streepje, moest wel heel goed kijken. Heb meestal de ervaring dat als ik dacht zwanger te zijn en dit niet zo was, ik na testen vrijwel meteen ongesteld werd (wishful thinking is dan doorbroken ofzo), maar dat is dit keer ook niet zo. Zou ik nu wel of niet zwanger zijn? Ik voel me anders, maar toch.... Zijn er mensen die dit herkennen? Wat denken jullie van dit (lange..,sorry hiervoor,...verhaal?) Ik heb nu nog maar 1 x getest en ben erg zenuwachtig zo bang weer grote teleurstelling te gaan ervaren doordat ik nu weer vanalles ga denken.... Zijn er meer mensen waarbij de test heel lang negatief is geweest en wel zwanger bleken?
Nee hier niet maar ga wel voor je duimen! Zou heel mooi zijn. Probeer vandaag of morgen nog eens anders Liefs paula
Aan testen heb je meer dan verhalen meid Gewoon nog wat verschillende testjes proberen om de 2 dagen...dan weet je het zeker! Het zou geweldig zijn als dit is gelukt!! Mijn duimen draaien voor je!!
Ik heb wel met een test gehad dat het streepje pas na een tijdje zichtbaar werd maar hoeveel dagen ik toen overtijd was weet ik niet meer. 10 dagen is niet zoveel hoor. Kan best wel dat je lichaam pas wat later hcg gaat aanmaken. Idd gewoon morgen ofzo nog een testje doen. Ik ga heel hard voor je duimen!!!!
Tja, mijn eerste test was ook ontzettend licht, het streepje was ookmalleen zichtbaar bij felmlicht. Heel anders dan bij mijn oudste dochter, daar knalde hij direct. Ik heb daarop meteen een digitale test gedaan; deze was positief. Het heeft daarna echt nog een aantal dagen geduurd voordat mijn testen goed donker worden, maar zie mijn banner..inmiddels alweer 25 weken zwanger.. Ik wil je absoluut geen valse hoop geven, maar duim wel heel hard voor je dat het raak is. Succes!
Ik zou zo een digitale test kopen. Daar staat meteen heel duidelijk zwanger of niet op en maakt het veel echter allemaal. Suc6, ik duim voor je!
Mijn eerste test (kruidvat) was ook heel licht. De volgende dag weer test gedaan (kruidvat) die was een stuk donkerder, daarna de ClearBleu test gedaan en daar stond op 1-2 weken. Ik zou het morgen of overmorgen gewoon nog een keer proberen. Toitoitoi!
Bij 10dg overtijd zou hij wel al duidelijk positief moeten zijn. Maar je menstruatie blijft al 10dg uit en dat is ook vreemd Ik teste ook heel licht maar dat was voor mijn nod. Heb je een foto van de test? Hier mijn foto:
Mijn eerste test van deze zwangerschap was ook bijna onzichtbaar.. maar mijn zussen zeiden toen gelijk, een streepje is een streepje.. Ik adviseer net als mijn voorgangers hierboven, nog een paar testen er tegen aan knallen.. Mijn duimen draaien hier mee
Hoi, Ik zou de 23ste ongesteld moeten worden, maar ook bij mij geen ongi. Heb de 24 en de 26ste getest met de kruitvat test en deze waren negatief. Meestal word ik na een negatieve test ook vrij snel ongesteld, maar ook dit gebeurde niet. Ik voelde me overigens wel erg zwanger. Vanochtend opnieuw getest (8 dagen overtijd) en een positieve test (lichte streep) in handen. Ik zou het dus nog even proberen met ochtendurine. En ik duim mee voor een positieve test.
ja ik! Bij deze zwangerschap. Ik testte pas een week later heel licht en tien dagen na mijn NOD tesste ik knal!
Hoi allemaal Allereerst dank jullie wel voor jullie reactie!! Vanochtend moest ik naar wc en ja hoor bloed, nog niet veel maar toch.... Toch hoop blijven houden, zo stom hoe dat gaat he, je probeert je te wapenen tegen weer een teleurstelling, maar dat gaat gewoon niet, steeds weer, na al die keren, blijf je hoop houden. het is later op de dag donkerder rood/bruin bloed geworden maar nog niet hééél veel. Het zal dus wel niet is mijn gedachte, toch nog een test gedaan rond 14:30uur en geen streepje te bekennen. Weer een domper dus, maar weten jullie wat ik nou zo raar vind?? Het voelt dit keer zo onwerkelijk! Weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar ik "voel" me niet ongesteld. Normaal heb ik krampen en ben ik erg prikkelbaar etc etc maar dat is niet zo. Ik twijfel zelfs nog steeds, hoe dom is dat??! bloed, geen streepje en nog het idee hebben dat het niet klopt. Ben net naar wc geweest en is nog steeds bruinig, maar niet veel (lijkt weer minder te worden) en meer slijmerig (sorry voor de onsmakelijke details). Zou dat kunnen? dat test en lichaam het fout hebben? Terwijl ik dez vraag type verklaar ik mezelf al voor gek!!