Hey Meiden, Ik ben sinds 8 maanden ook mama, van een prachtige zoon Sander. Sinds de geboorte ben ik veel bezig met baby-fotografie en wil er misschien later wel mijn werk van maken. Nou ben voor de oefening op zoek naar pas geboren babytjes die ik op de foto mag zetten. Het kost natuurlijk niets en je krijgt een cd met de foto's die ik heb gemaakt. Ik zit wel aan de regio Emmen/Assen gebonden. Heb je interesse? stuur me dan even een PB-tje Liefs Joyce
Inderdaad een erg leuk idee, maar ik heb ook geen klein baby'tje meer. En ik woon ook niet in de buurt van Assen
Super leuk, ik weet niet tot hoe oud je de babietjes zoekt? Mijn ouders wonen bij Emmen in de buurt dus dat is niet zo'n probleem
Mijn zoontje is nu 6 week oud. En ik woon in Stadskanaal en mijn ouders in Nieuw buinen.. Ik heb wel interesse.. Maar ik weet niet of Nieuw buinen/stadskanaal goed is??
Tot wanneer zoek je kleintjes? Mijn kleintje moet nog even een een week of 13 intern groeien voordat hij uit de buik gefotografeerd zou kunnen worden, maar lijkt me best grappig. Wonen vlakbij Emmen.
Tja, hier nog iemand uit Emmen die het wel leuk zou vinden, maar m'n meisje is geen pasgeboren baby meer... Dus weet niet wat de max leeftijd is wat je zoekt?
Oh jeetje... ik ging helemaal niet meer vanuit dat er gereageerd zou worden....hahahaha. Heb even een paar dagen niet meer gekeken. Sorry! Ik was in de eerse instantie op zoek naar baby's tot ongeveer 6 weken. Maar fotografeer ook kindjes hoor! Ik heb ook een website maar weet niet of het netjes is deze hier te plaatsen. Groeten Joyce
Goedemorgen meiden, Ik heb een aantal leuke reacties gehad en ben met een aantal in contact om verdere afspraken te maken. Voorlopig ben ik even voorzien. Mocht ik in de toekomst weer op zoek zijn plaats ik wel weer even een berichtje! als je interesse hebt in foto's kan je natuurlijk altijd een pb sturen en dan kijk ik wel wat mogelijk is. Groetjes!