Naar aanleiding van dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/172072-gokje-wanneer-denk-jij-bevallen-zegt-gevoel.html Bij wie is het uitgekomen? Ik had mijn geld op vandaag gezet, maar ik vrees dat ik ernaast ga zitten
voor mij nog ver weg, maar ik roep steeds de 13e... van april, ben de 14e uitgerekend... we zullen nog even moeten afwachten
Ik roep al vanaf week 35 dat ik ga bevallen. Elke dag menstruatiekramp en sliertjes slijm met bloed. Morgen naar de gynaecoloog. Als het vanavond niet komt.
Ik zou graag nu willen bevallen, maar ben bang dat het pas na de uitgerekende datum 6 januari gaat komen.
ik wist zeker dat ik zou gaan bevallen toen ik 38 weken zwanger was... uiteindelijk met 41+5 bevallen!
2 pendels zeggen op 22 december dus dat zal vanacht of morgen tot 11:59 kunnen zijn. Ik zelf heb echt geen flauw idee. Vandaag gestript en ze is nu wel erg rustig op moment. Stilte voor de storm???
Grappig! Zag dat al een aantal meiden bevallen zijn en de meesten niet eens in de buurt van hun eigen datum! Voor mij zal het de 9e ook niet worden, als de gepladne keizersnee doorgaat..maar een paar daagjes eerder!