Ik ben vandaag alweer 17w4d en voel eigenlijk de kleine elke ochtend rond 10:30 sinds een week of 2 eventjes en in de avond, gewoon van die kleine kriebeltjes maar weet dan dat dat de kleine is, wordt daar altijd zo vrolijk van. Nu heb ik dat vanochtend niet gevoeld en dan raak ik direct ik paniek, maak me dan direct zorgen of alles wel goed is met de kleine spruit! Ik weet dat je tot 28 weken echt niet elke dag de kleine hoeft te voelen, na 28 weken moet je hem wel elke dag voelen dus in principe moet ik me niet zorgen maken maar kan er niks aan doen, maak mezelf gewoon gek Hebben meerdere vrouwen dat of ben ik gewoon te gefocust op alles?
Kan heel goed hoor met deze termijn dat je eens een paar dagen geen bewegingen voelt. Niets om je zorgen om te maken
Geen zorgen maken! Je voelt hem al vroeg.. Ik voelde m voor het eerst met 19.1 en voel m nu pas elke dag (of in de nacht). Je wordt vast weer wat geruster na een goede 20-weken echo.
Ik herken het zo ! in voelde ons ukkie al mega vroeg... maar nu af en toe ook dagen dat ik niets voel.of ik heb het gewoon niet goed meegekregen . en dan ben ik meteen bang. . er zal toch niets aan de hand zijn? ! Zal alles nog wel goed zijn? Ik krijg gelukkig dinsdag de 20 weken echo. Heb ik veel zin in, maar ook daar ben ik angstig voor of alles wel goed is. . Het is een blijft toch spannend
Wat krijg jij die 20 weken echo vroeg? Je bent 3 dagen minder ver dag mij en ik moet tot stipt 20 weken wachten en dat is maandag 3 November Ik zal daarna ook zeker wel rustiger worden maar dat duurt nog zo lang!
klopt ik kreeg er 2. Met 13+6 en met 17+5. Ik loop bij de gynaecoloog het ziekenhuis. En ze zijn bezig met een onderzoek of afwijkingen eerder opgespoord kunnen worden. En ivm mijn overgewicht. Dat maakt het ook wat lastiger. succes met wachten. Voor je het weet is het zover!
Ja dat wachten pffff, ik durf ook echt niks te kopen totdat de 20 weken echo voorbij is, een babykamer hebben we al besproken (tweedehands) maar halen we pas op na de 20 weken echo, durf helemaal niks van tevoren Je hoort zoveel akelige dingen bah!
probeer positief te blijven hoe moeilijk ook.. dat verdiend je uk ook. Je mag genieten, echt waar. Ik heb eigenlijk zo goed als alles al. de complete babykamer met 7 weken al, en alle grote spullen binnen 15 weken. Wat prutteldingen moeten nog. maar ik was gewoon mega vroeg. . iedereen zei dat ik maar beter kon wachten. doen waar jij je goed bij voelt is het belangrijkste. . genieten is zo belangrijk. voer je het weet is de zwangerschap voorbij... en heb je je ukkie in je armen
Ik probeer ook positief te worden maar maak mezelf voornamelijk gek want zit constant mijn buik te meten en nu is die weer 1 cm dunner dan laatst en dan denk ik dat dat weer niet goed is. Heb er eigenlijk de hele zwangerschap niet zo mee gezeten en na een goede 8 weken echo helemaal niet maar lijk me nu gekker te maken dan ooit Het wordt tijd dat we de 20 weken echo achter de rug hebben en dat ik kan ontspannend en volledig kan genieten!
Is normaal dat je niet elke dag iets voelt hoor! Ik krijg de 20 weken echo pas als ik 22+2 ben, das pas laat
Waarom zo laat pas? Normaal mag het toch direct vanaf 20 weken? Hier doen ze het absoluut niet eerder maar stipt op 20 weken of later als ik zelf dan niet kan, gelukkig heeft mijn man elke maandag vrij en ik ben exact 20 weken maandag 3 November dus kon dan direct komen voor de echo in de middag
Ik weet dat je heel veel narigheid kunt lezen op internet, maar probeer ook de goede dingen te lezen. Het gaat vaker goed dan fout, maar als je zoekt op fout dan vind je helaas genoeg. Probeer te relaxen en te genieten want een zwangerschap hoort gewoon mooi te zijn Ik voel uk ook niet iedere dag even goed bewegen, maar als ie dan weer eens hard trapt voelt dat dubbel zo goed en @ RSL : ik moest zo lachen om jou toen ik het woordje pruttel zag staan. Ik denk die komt vast uit het oosten En toen zag ik dat je uit Overijssel komt