Goedemorgen dames, Ben bijna 28 weken zwanger en vanmorgen onder de douche voelde ik inwendig een hard bot?! Alsof deze voor de uitgang ligt. Ik schrok er een beetje van. Kunnen dat de bekken zijn of het schaambot? Hoop dat iemand mij kan vertellen wat dit is?
Geen idee.. Maar t handigst is om t daarbinnen gewoon met rust te laten... Dan beschadig je ook niks(nagel oid)
Nee het is niet de baarmoedermond, het is echt een hard bot! Verder laat ik het inwendig wel met rust, zit daar zelden te voelen. Hopelijk is er toch nog iemand die het herkent.
Als er iets raars in je bekken zat, dan zou je niet meer zo kunnen lopen. Dus het zal wel niks geks zijn. Misschien door de houding in de douche dat je het schaambot kon voelen? Als je je onzeker voelt, moet je bij de volgende VK afspraak even vragen hoe het zit. Maar lijkt me niks raars.. Maar verder niet teveel voelen, je baarmoedermond is best gevoelig, en met je nagels kun je makkelijk een adertje open halen. Is opzich niet erg, maar liever niet
Ja hebt gelijk hoor, moet daar niet teveel voelen .. Ik heb wel pijn in mijn bil en sinds vandaag ook een erg pijnlijke onderrug. Ik kijk het nog even aan en anders bel ik wel ff met de VK. Bedankt voor jullie reacties.
Dat lijkt me niet best, het voelde echt als een bot. Hou het wel ff in de gaten. Thanks voor je reactie
misschien een keer sex hebben als je vriend er niet door kan zal er iets voor de uitgang liggen maar het lijkt mij stug
Kon het niet laten om vanmorgen heel voorzichtig nog even te voelen en moet zeggen dat het bot (of wat het ook was) er niet meer zat. Althans niet meer op die plek. Dus ik laat het nu maar rusten! Bedankt voor jullie reacties/interesse. X