Hoi meiden ik heb vanmorgen een test gedaan van 123thuistest, nu kwam er binnen de afleestijd een vaag streepje, zie foto onderaan. Heeft iemand ervaring met deze testen? Foto is genomen kort nadat ik hem had genomen.
Gisteren zat ik op 14 dpo (toen ik de test nam) Zal er zaterdag nog eentje doen maar denk dat het een indroger is.
Bedankt voor jullie reacties. Vanmorgen weer een test gedaan (17 dpo, zou dan toch wel duidelijker iets moeten zien als ik zwanger zou zijn) maar helaas, zie wel weer een zelfde streepje (wel binnen afleestijd) dus de 123thuistest geeft bij mij wel tuurstreepje ook al ben ik niet zwanger. Hopelijk kan ik hier binnenkort wel een positieve test plaatsen.
Ik heb ook een aantal van die testen gebruikt. Bij mij duurde het echt heeeeel lang (2 weken na de eerste posi action test!)voor de strepen echt duidelijk en goed waren. Ik heb een CB digitaal ertegen aangegooid op een gegeven moment omdat deze testen niets duidelijker werden.....Mocht je nog geen ongi hebben, zou ik toch nog effe een andere test proberen!!!
Heb op 9dpo bloedverlies gehad dus hoopte op een innestellingsbloeding omdat het zo kort en weinig was. Normaal ben ik wel langer ongi. Zal morgen een andere test doen, kijken wat die aangeeft.
Mijn actiontesten waren 8-9-10dpo ook een beetje hetzelfde, daarna werden ze duidelijker. Dus het kan! Zou nog even doortesten als ik jou was want ik zie wel wat
Ik heb net een ovulatietest gedaan ( voor de zekerheid maar mee begonnen omdat ik denk dat ik niet zwanger ben) maar vind hem vrij donker voor cd9 (of 17dpo), normaal heb ik rond cd19 eisprong. Morgen toch maar een zwangerschapstest doen (al weet ik dat een ovulatietest niks over een zwangerschap kan zeggen, vind het wel raar)
Ik denk dat je zwanger bent Tenminste als je test niet gereageerd heeft op een eisprong, die 123 test... Ik zou eens een kruidvat testje halen!
Had gisteren geen tijd om een kruidvat test te halen maar had nog wel een dipstick van sensitest liggen. Vanmorgen gedaan maar helaas geen tweede streepje. Dan ga ik er maar vanuit dat ik deze ronde een hele korte menstruatie had. En nu maar doortesten of mijn lh piek nog komt of dat deze zo vroeg was ineens. Bedankt iig voor jullie reacties. Ik ga weer voor de volgende ronde.