Heeft 123thuistest indroogstreep?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Fauna, Sep 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fauna

Fauna Bekend lid

Sep 22, 2011
    661
    34
    28
    Female
    Kantoor
    Omg BoZ
    Hoi meiden ik heb vanmorgen een test gedaan van 123thuistest, nu kwam er binnen de afleestijd een vaag streepje, zie foto onderaan. Heeft iemand ervaring met deze testen?
    image.jpg

Foto is genomen kort nadat ik hem had genomen.

2. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

Ik ken deze testen zelf niet en lijkt in de verte wel iets te zien maar of het roze of grijs is?

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Ik ken ze ook niet, maar ik zie idd ook wat.

Hoeveel dpo ben je nu?

4. lolababy

lolababy Fanatiek lid

Jul 28, 2014
    1,403
    1
    0
    Zelfstandige
    Ik zie ook wat hoor, wanneer is je nod?
    Misschien van het weekend even nog eentje doen
    Spannend

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

De dipsticks in ieders geval wel

6. Fauna

Fauna Bekend lid

Sep 22, 2011
    661
    34
    28
    Female
    Kantoor
    Omg BoZ
    Gisteren zat ik op 14 dpo (toen ik de test nam) Zal er zaterdag nog eentje doen maar denk dat het een indroger is.

7. XmoonlightX

Spannend, ben benieuwd!

8. Fauna

Fauna Bekend lid

Sep 22, 2011
    661
    34
    28
    Female
    Kantoor
    Omg BoZ
    Bedankt voor jullie reacties. Vanmorgen weer een test gedaan (17 dpo, zou dan toch wel duidelijker iets moeten zien als ik zwanger zou zijn) maar helaas, zie wel weer een zelfde streepje (wel binnen afleestijd) dus de 123thuistest geeft bij mij wel tuurstreepje ook al ben ik niet zwanger. Hopelijk kan ik hier binnenkort wel een positieve test plaatsen.

9. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Ik heb ook een aantal van die testen gebruikt. Bij mij duurde het echt heeeeel lang (2 weken na de eerste posi action test!)voor de strepen echt duidelijk en goed waren. Ik heb een CB digitaal ertegen aangegooid op een gegeven moment omdat deze testen niets duidelijker werden.....Mocht je nog geen ongi hebben, zou ik toch nog effe een andere test proberen!!!

10. Fauna

Fauna Bekend lid

Sep 22, 2011
    661
    34
    28
    Female
    Kantoor
    Omg BoZ
    Heb op 9dpo bloedverlies gehad dus hoopte op een innestellingsbloeding omdat het zo kort en weinig was. Normaal ben ik wel langer ongi. Zal morgen een andere test doen, kijken wat die aangeeft.

11. Key

Key Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    2,145
    0
    36
    Italië
    Mijn actiontesten waren 8-9-10dpo ook een beetje hetzelfde, daarna werden ze duidelijker. Dus het kan! Zou nog even doortesten als ik jou was want ik zie wel wat:)

12. Fauna

Fauna Bekend lid

Sep 22, 2011
    661
    34
    28
    Female
    Kantoor
    Omg BoZ
    Ik heb net een ovulatietest gedaan ( voor de zekerheid maar mee begonnen omdat ik denk dat ik niet zwanger ben) maar vind hem vrij donker voor cd9 (of 17dpo), normaal heb ik rond cd19 eisprong. Morgen toch maar een zwangerschapstest doen (al weet ik dat een ovulatietest niks over een zwangerschap kan zeggen, vind het wel raar)

image.jpg

13. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ik denk dat je zwanger bent

Tenminste als je test niet gereageerd heeft op een eisprong, die 123 test...

Ik zou eens een kruidvat testje halen!

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik zou idd een kruidvattest proberen.

15. Fauna

Fauna Bekend lid

Sep 22, 2011
    661
    34
    28
    Female
    Kantoor
    Omg BoZ
    Had gisteren geen tijd om een kruidvat test te halen maar had nog wel een dipstick van sensitest liggen. Vanmorgen gedaan maar helaas geen tweede streepje. Dan ga ik er maar vanuit dat ik deze ronde een hele korte menstruatie had. En nu maar doortesten of mijn lh piek nog komt of dat deze zo vroeg was ineens. Bedankt iig voor jullie reacties. Ik ga weer voor de volgende ronde.

16. XmoonlightX

Hmm vreemd hoor.. Nou op naar de volgende eisprong dan maar :D

Share This Page