gevoel ben mijn man kwijt,of stel ik mij aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door ssindybaby4, 26 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liekeb

liekeb Lid

19 jan 2011
    86
    11
    8
    Ook mijn vriend is een echte horeca man, met bijbehorende werktijden! Op maandag en dinsdag is hij vrij, ik werk dan. Op woensdag en donderdag begint hij laat. Ik werk woensdagochtend ook nog. Donderdagochtend is echt onze ochtend/middag. We gaan dan altijd iets leuks doen met de kinderen en uit lunchen.

Mijn tip is: Spreek een vast moment per week af waarop je leuke dingen doet! En probeer de voordelen er van te zien. Maandag t/m vrijdag van 9 tot 6 is ook wat. Onze kinderen hoeven niet naar een opvang, waar in andere gezinnen de ochtend vaak stressvol is, is die van ons echt superrelaxed. Ik breng de kinderen idd 5 avonden per week alleen naar bed, kan 's avonds wel doen en laten wat ik wil. Ik gun hem ook "vrije tijd" overdag, hij moet immers nog werken. De tijd dat hij vrij is brengt hij wel veel met de kinderen door, het huishoudelijke werk komt veel op mijn schouders terecht. Ik werk ook maar 22 uur dus dat gaat gemakkelijk.

Het is zijn passie en wie ben ik om hem dat te ontnemen?

2. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.612
    2.406
    113
    Ik heb ook in de horeca gewerkt. Als je thuiskomt, kan je niet direct slapen. Immers dat doen je ook niet als je werkt van 9-17 uur.
    Maar ik bleef ook niet tot 12 uur liggen.
    Ik deed het huishouden, boodschappen, zorgde onze dochter (11 jaar)
    Ik werkte van 17 tot sluit 00.00-01.00. Dit betekende wel dat ik mijn man weinig zag. Zijn tijden 8-16. Hij kookte wel, zorgde voor de afwas en hielp met huiswerk. Wel ideaal voor de opvang, lastig voor elkaar. Lang leve de mobiel.

Werken in de horeca is zwaar, maar wel ontzettend leuk.
    Het is even zoeken naar een goed ritme. Want wanneer eet je warm, en hoe regel je het met je gezin. Aandacht voor elkaar.

3. ssindybaby4

21 aug 2013
    39
    0
    0
    Zuiden des lands
    Praten heb ik gedaan maar helpt niet pfff moeilijk hoor.

Deel Deze Pagina