Gevoel bij geslacht?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door SBC, 19 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik wist op de 1 of andere manier 100.000% zeker dat ik een zoontje zou krijgen. Had al een naam en een stoer joggingpakje gekocht, maar bij de 14.5 weken echo bleek het een meisje.
    Bij de 20 weken echo nog steeds. Helemaal leuk natuurlijk omdat mijn stiekeme voorkeur ook uitging naar een meisje, maar ik moest wel even wennen.

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik dacht echt dat het een Meisje was toen het met de 20 weken echo een jongetje bleek te zijn :D

Nu weet ik het echt niet.. :( Al hoor ik wel steeds van vrienden en kennissen dat het een jongetje word. Ben heel benieuwd! :D

Zal mijn vader eens vragen, die heeft het bij iedereen nog goed gehad :$

3. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Vanad het moment dat ik een positieve zwangerschapstest in handen had, wist ik gewoon het is een jongetje, en dat hoopte ik stiekem ook. Ik zat ook al helemaal te dromen en fantaseren over ons zoontje. Met 16,5 weken had ik geslachtsbepaling, en inderdaad een jongetje. En bij de 20 weken echo is dat ook bevestigd. Dus mijn geluk kan niet op! Al had een meisje natuurlijk ook fantastisch geweest :).

4. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wij wisten zeker dat we een jongetje zouden krijgen, en dat gevoel bleek te kloppen. Alleen heb ik nog steeds geen gevoel bij een jongetje. Blijft een grijs gebied. Komt vanzelf, maar tis wel lastig.

5. ikkke

ikkke Bekend lid

29 mrt 2010
    560
    0
    0
    Onze mooie kids.
    Rotterdam
    Bij eerste zwangerschap wist ik gewoon dat het een meisje was.
    Bij de echo klopte dit niet en moest echt effe omschakelen omdat ik 17 weken zo sterk het gevoel had dat het een meisje zou zijn.
    Nu heb ik het idee dat het een jongen is maar ben wel een stuk minder stellig hihi
    Als ik over de baby droom is het ook altijd een jongen.
    Nog 3 weken wachten dan weet ik of ik deze keer gelijk heb.

6. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik had heel sterk het gevoel dat het een meisje was en dat was ook zo;)
    Maar dat komt omdat ik mezelf zo'n meisjesmama vind. Ik ben echt zo'n tulenrokjes en haarbandjes moeder haha:p Lekker tutten met m'n meisje.
    Al zou ik een jochie ook hartstikke leuk gevonden hebben hoor!:) kan me daar alleen nog niet veel bij voorstellen.

7. ananas83

ananas83 Actief lid

13 jun 2011
    197
    0
    0
    Bij de eerste was ik ervan overtuigd dat we een jongetje kregen en dat bleek ook zo te zijn.
    Nu zegt mijn gevoel dat we een meisje krijgen. Misschien omdat we altijd hebben geroepen dat we 2 kinderen willen, eerst een jongen dan een meisje ;)
    Ik zal nog 6 weken moeten wachten voor ik het weet..

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik wist 100% zeker de 1e x ... wij krijgen een meisje. Klopte als een bus ook!

Nu de 2e x wist ik het eigenlijk ook al... weer een meisje... en ja hoor!! Duidelijk te zien!!

Ik heb altijd gezegd... ben een meisjesmama... zie mezelf niet met een zoontje... gek he?! Mijn man vind dit flauwekul maar heb toch mooi gelijk al 2x. ;)

9. BeertjeS

BeertjeS Actief lid

2 aug 2012
    286
    0
    0
    Bij mij klopte het gevoel! We wisten niet wat het werd, maar ik was ervan overtuigd dat het een jongetje zou zijn.

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ik wist bij beiden zeker dat het jongetjes zouden worden..en ik kreeg gelijk!

11. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn gevoel klopte (maar ja, daar heb je ook 50% kans op haha).

12. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.841
    113
    Vrouw
    Thuis
    Mijn gevoel klopte, bij mijn dochter* en bij mijn zoon.

Nu heb ik weer een sterk voorgevoel, maar ik wacht geduldig ;) af.

13. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik wist bij mn eerste dat het een meisje zou zijn. Heel stom, maar heb daar echt geen seconde over getwijfeld. Kan ook niet uitleggen waarom, was echt een gevoel. En dat terwijl ik meer het idee had dat ik een jongensmamma was. En ze is inderdaad een meisje.
    Bij de tweede was mijn voorgevoel iets minder sterk, maar nog wel sterk genoeg om te ´voelen´dat het een jongetje was. En dit klopte ook.

14. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    ik droom telkens over een meisje dus denk dat het een meisje is..
    maar zoals ik tot nu toe heb gezegd het zou me echt niet verbazen dat ik het mis heb en het toch een jongetje is.. :) ik zal het over iets meer dan 2 weken weten :)

15. MamaOktober13

MamaOktober13 Bekend lid

15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Vanaf dag 1 dacht ik een meisje, iedereen zei het word een jongen! Waardoor ik twijfelen ging! Met 16 weken geslachtsbepaling laten doen en het is toch echt een meisje, mijn gevoel zat juist!! Ondertussen al tig keer bevestigd dat het een meisje is!

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hier ook vanaf dag 1 een heel sterk gevoel. Zelfs de naam was al snel klaar. Vandaag is voor 70% ons gevoel bevestigd.

17. miep84

miep84 Niet meer actief

Ik heb altijd t gevoel gehad dat ik alleen jongens krijg. De 1e is n jongen, ondanks dat iedereen dacht dat t n meisje zou worden, heb ik altijd volgehouden dat t n jongen zou zijn.
    Nu pril zwanger van de 2e, ook dit keer weer sterk gevoel dat t n jongen is, maargoed zal nog ff duren voor we iets meer weten...

18. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Bij me zoontje had me gevoel het goed ik wist het zeker en ik had gelijk.
    Bij deze zwangerschap wist ik het niet wilde wel graag een meisje maar had meer het gevoel op een jongen maar wist het echt niet zeker het voelde ook heel anders dan bij me zoontje.
    Met 16 weken een echo laten doen en toen werd er gezegd dat het een meisje was ik kon het bijna niet geloven maar het is nu toch al meerder keren bevestigd.
    Als een jongen was geweest had ik het ook super gevonden hoor.

19. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    mijn gevoel zat compleet verkeerd, had zelfs al voor het "verkeerde" geslacht kleertjes gekocht!
    even omschakelen! maar niet minder gelukkig!

20. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ik heb vanaf t begin het gevoel gehad dat er een meisje in mij zou groeien :)
    Werd met 20 weken idd bevestigd (eerst met 17 wkn ontgrond maar die vrouw deed normaal geen geslachtsecho's haha! Blij dati k er niks mee gedaan had ;) )

Deel Deze Pagina