Ik wist op de 1 of andere manier 100.000% zeker dat ik een zoontje zou krijgen. Had al een naam en een stoer joggingpakje gekocht, maar bij de 14.5 weken echo bleek het een meisje. Bij de 20 weken echo nog steeds. Helemaal leuk natuurlijk omdat mijn stiekeme voorkeur ook uitging naar een meisje, maar ik moest wel even wennen.
Ik dacht echt dat het een Meisje was toen het met de 20 weken echo een jongetje bleek te zijn Nu weet ik het echt niet.. Al hoor ik wel steeds van vrienden en kennissen dat het een jongetje word. Ben heel benieuwd! Zal mijn vader eens vragen, die heeft het bij iedereen nog goed gehad
Vanad het moment dat ik een positieve zwangerschapstest in handen had, wist ik gewoon het is een jongetje, en dat hoopte ik stiekem ook. Ik zat ook al helemaal te dromen en fantaseren over ons zoontje. Met 16,5 weken had ik geslachtsbepaling, en inderdaad een jongetje. En bij de 20 weken echo is dat ook bevestigd. Dus mijn geluk kan niet op! Al had een meisje natuurlijk ook fantastisch geweest .
Wij wisten zeker dat we een jongetje zouden krijgen, en dat gevoel bleek te kloppen. Alleen heb ik nog steeds geen gevoel bij een jongetje. Blijft een grijs gebied. Komt vanzelf, maar tis wel lastig.
Bij eerste zwangerschap wist ik gewoon dat het een meisje was. Bij de echo klopte dit niet en moest echt effe omschakelen omdat ik 17 weken zo sterk het gevoel had dat het een meisje zou zijn. Nu heb ik het idee dat het een jongen is maar ben wel een stuk minder stellig hihi Als ik over de baby droom is het ook altijd een jongen. Nog 3 weken wachten dan weet ik of ik deze keer gelijk heb.
Ik had heel sterk het gevoel dat het een meisje was en dat was ook zo Maar dat komt omdat ik mezelf zo'n meisjesmama vind. Ik ben echt zo'n tulenrokjes en haarbandjes moeder haha Lekker tutten met m'n meisje. Al zou ik een jochie ook hartstikke leuk gevonden hebben hoor! kan me daar alleen nog niet veel bij voorstellen.
Bij de eerste was ik ervan overtuigd dat we een jongetje kregen en dat bleek ook zo te zijn. Nu zegt mijn gevoel dat we een meisje krijgen. Misschien omdat we altijd hebben geroepen dat we 2 kinderen willen, eerst een jongen dan een meisje Ik zal nog 6 weken moeten wachten voor ik het weet..
Ik wist 100% zeker de 1e x ... wij krijgen een meisje. Klopte als een bus ook! Nu de 2e x wist ik het eigenlijk ook al... weer een meisje... en ja hoor!! Duidelijk te zien!! Ik heb altijd gezegd... ben een meisjesmama... zie mezelf niet met een zoontje... gek he?! Mijn man vind dit flauwekul maar heb toch mooi gelijk al 2x.
Bij mij klopte het gevoel! We wisten niet wat het werd, maar ik was ervan overtuigd dat het een jongetje zou zijn.
Mijn gevoel klopte, bij mijn dochter* en bij mijn zoon. Nu heb ik weer een sterk voorgevoel, maar ik wacht geduldig af.
Ik wist bij mn eerste dat het een meisje zou zijn. Heel stom, maar heb daar echt geen seconde over getwijfeld. Kan ook niet uitleggen waarom, was echt een gevoel. En dat terwijl ik meer het idee had dat ik een jongensmamma was. En ze is inderdaad een meisje. Bij de tweede was mijn voorgevoel iets minder sterk, maar nog wel sterk genoeg om te ´voelen´dat het een jongetje was. En dit klopte ook.
ik droom telkens over een meisje dus denk dat het een meisje is.. maar zoals ik tot nu toe heb gezegd het zou me echt niet verbazen dat ik het mis heb en het toch een jongetje is.. ik zal het over iets meer dan 2 weken weten
Vanaf dag 1 dacht ik een meisje, iedereen zei het word een jongen! Waardoor ik twijfelen ging! Met 16 weken geslachtsbepaling laten doen en het is toch echt een meisje, mijn gevoel zat juist!! Ondertussen al tig keer bevestigd dat het een meisje is!
Hier ook vanaf dag 1 een heel sterk gevoel. Zelfs de naam was al snel klaar. Vandaag is voor 70% ons gevoel bevestigd.
Ik heb altijd t gevoel gehad dat ik alleen jongens krijg. De 1e is n jongen, ondanks dat iedereen dacht dat t n meisje zou worden, heb ik altijd volgehouden dat t n jongen zou zijn. Nu pril zwanger van de 2e, ook dit keer weer sterk gevoel dat t n jongen is, maargoed zal nog ff duren voor we iets meer weten...
Bij me zoontje had me gevoel het goed ik wist het zeker en ik had gelijk. Bij deze zwangerschap wist ik het niet wilde wel graag een meisje maar had meer het gevoel op een jongen maar wist het echt niet zeker het voelde ook heel anders dan bij me zoontje. Met 16 weken een echo laten doen en toen werd er gezegd dat het een meisje was ik kon het bijna niet geloven maar het is nu toch al meerder keren bevestigd. Als een jongen was geweest had ik het ook super gevonden hoor.
mijn gevoel zat compleet verkeerd, had zelfs al voor het "verkeerde" geslacht kleertjes gekocht! even omschakelen! maar niet minder gelukkig!
Ik heb vanaf t begin het gevoel gehad dat er een meisje in mij zou groeien Werd met 20 weken idd bevestigd (eerst met 17 wkn ontgrond maar die vrouw deed normaal geen geslachtsecho's haha! Blij dati k er niks mee gedaan had )