Hier totaal geen gevoel of idee Wel iedereen om mij heen waren overtuigd dat het 100% een jochie was en ze hadden gelijk!! Het is een jongen Hoor vaak de laatste tijd dat meiden hun zw schap gaan vergelijken met de 1e bijvoorbeeld en daaruit vaak denken te weten wat het word en er toch naast zitten Dus ook kwaaltjes ect zeggen dus ook echt helemaal niks
Ik heb het gevoel dat ik nu een jongen krijg, weet niet waarom, het voelt zo. Bij de eerste had ik totaal geen idee. Nog even afwachten hier...
Ik wist 100% zeker dat we een jongen zouden krijgen, mijn omgeving en mijn man, zeiden nee het word een meisje. Met 16 weken geslachtsbepaling laten doen, en ik zei al het is een jongen he ! uhm, nee het is toch echt een meisje, heb wel 3x gevraagd of dat ze het zeker wist. haha
Ik heb in het begin heel sterk het gevoel gehad dat het een meisje zou zijn.. Na de termijnecho had ik het idee dat het een jongen was (nergens op gebaseerd hoor!) Mijn buik is puntig, dit kan duiden op een jongen volgens de theorie maar als ik de schedeltheorie toepas moet het een meisje worden. Om 17:30 weten we het, ben nu al ZO zenuwachtig!!!
Ik had een gevoel en mijn zoontje (die ook vertelde dat ik zwanger was zonder dat IK het wist zei ook dat het een jongen werd) dus was gewoon zo en hij bleek idd gelijk te hebben (verbaasde me ook niets, hij heeft altijd gelijk haha)
Ik heb van de eerste dag dat ik zwanger was gezegd dat het een jongetje ging zijn en gisteren heeft de gynaecoloog dat ook bevestigd
Op mijn verjaardag toen ik positief testte was eerste wat ik ze: het wordt een jongen! Ik wist het echt zeker en klopte ook. Bij de 2e had ik diep van binnen het gevoel een jongen en ook dat is uitgekomen. Oudste zoontje roept al sinds de jongste 4 maanden was dat hij nog een zusje gaat krijgen zo uit het niets en ik heb ook altijd gedacht dat ik 3 kinderen zou krijgen 2 jongens en 1 meisje maar of dat waar is weet ik niet. 2 van de 3 is al uitgekomen