Goeden avond! Ik gebruik al 2 jaar de microgynon 30 maar heb sinds ongeveer 2 weken klachten die lijken op zwangerschaps verschijnselen. Alleen heb ik er niet veel verstand van want ben nog nooit zwanger geweest. Dus daarom vraag ik jullie mening! Heb al 2 weken non stop pijnlijke borsten, vooral als ik mijn bh uit doe. Vorige week woensdag nacht uit het niets super misselijk geworden daarna 4 x overgegeven. Ben die donderdag ook ziek thuis gebleven. Daarna ging het wel weer. Maar de misselijkheid is niet weggegaan. Heb sinsdien totaal geen zin meer in eten en wordt al misselijk van de geur. Dinsdag toch maar een normale maaltijd gegeten maar die kwam er vrij snel weer uit. Ben nog steeds erg misselijk en eet kleine beetjes. Ook ben ik erg moe de hele dag door terwijl ik genoeg uren slaap heb. Deze week heb ik mijn stop week, en zou vandaag ongesteld moeten worden. Maar ben het nog niet. Voel wel lichte ongi krampen maar niet zoals normaal. Vraag me af of het mogelijk is dat ik zwanger ben. Of dat er iets anders aan de hand is. En vanaf wanneer is het betrouwbaar om een test te doen? Hoop dat iemand misschien hetzelfde heeft ervaren en me er meer over kunt vertellen! Alvast bedankt Xx
Google er eens op je vindt enorm veel verhalen van zwanger worden door die pil heen. Heb hem nog liggen en wil hem na mijn zwangerschap gebruiken, twijfel alleen wel want wil maar 1 kindje..
Als je vandaag ongi had moeten worden dan kun je nu al testen.. Als je vaker misselijk bent geweest of diarree hebt gehad dan kan de pil niet werken.. Heb je wel sex gehad de afgelopen 2/3 weken? Je kan afwachten nog n paar dagen of een test halen.. Succes!
Voor de rest niet misselijk geweest of diarree gehad. Ik denk dat ik morgen even afwacht en anders een test ga halen. Welke test kan ik het beste halen?
En heb nu een half jaar een vriend. Dus wel sex gehad de afgelopen tijd haha .. En heb inderdaad wel verhalen gelezen bij mensen die door de pil heen zwanger worden. Maar het leek mij toch een hele kleine kans. Als je hem gewoon normaal slikt.
Symptomen zeggen helaas niet alles. Dat heeft het merendeel van de vrouwen hier al bewezen. En Google er eens op, dan lees je dat ontzettend veel vrouwen zwanger zijn geworden door de pil? Kittehs? Goh, enorm onbetrouwbaar dus de pil..... dat dat nog gebruikt mag worden als voorbehoedsmiddel. Je doet het nu voorkomen alsof het ontzettend vaak voorkomt dat er iemand door de pil zwanger wordt. Maar dat is niet zo, sorry. Vrouwen bij wie dit gebeurt, tja, die vertellen hun verhaal op internet waardoor het juist lijkt alsof het veel voorkomt. Terwijl de pil voor 99% veilig is! TS: je kunt nu al testen hoor, Heb je trouwens de pil wel keurig geslikt en heb je geen diarree of iets gehad?
Pil is nooit voor 100% veilig. Dat kunnen ze ook niet garanderen natuurlijk want anders kunnen ze een proces krijgen, maar dat terzijde. Symptomen zeggen niet alles maar als je seks gehad hebt dan is het mogelijk. Collega van mij is ook zwanger geworden terwijl ze de pil slikte, niet ziek geweest etc. Ik zou gewoon een test halen, en eigenlijk maakt het niet zoveel uit welke je haalt. Ik had een clearblue maar niet die aangeeft hoeveel weken je al zwanger bent, maar die gewoon een streepje geeft. Ene test is gevoeliger afgesteld dan andere.
Meid das schrikken! Ga je vandaag nog testen? Koop gewoon een goedkope test. Als je in de buurt van een Action woont, haal ze daar (1,50) en anders bij de Kruidvat (5,00). Die zijn prima en anders gewoon eentje bij de apotheek. Koop niet de duurste, want dat is helemaal niet nodig! Koop iig GEEN predictor, die schijnen valse lijntjes te geven! Heel veel succes en laat je ons weten wat de uitslag is?
Als je al ruim twee weken symptomen hebt zit je toch al gauw drie weken na ovulatie. Volgens mij behoor je dan wel in de categorie vrij bijzondere uitzondering als je dan nog niet posi test...maar kan aan mij liggen.