Hallo, Afgelopen nacht was echt een slapeloze nacht, heb de hele nacht buikpijn/ krampen ter hoogte van mijn navel en net daaronder gehad wat in vlagen kwam, dan weer erger dan weer minder en kan ik een beetje inslapen maar dat duurde maar kort. Nu heb ik nergens meer last van behalve hele zware benen en had toen ik wakker werd verschrikkelijk veel pijn in mijn benen. Nu was de kraamzorg hier net voor de intake en ze zij dat dit harde buiken waren en dat ik maar even moest kijken om het aan de verloskundige te melden. Maar aangezien het nu over is, is dat toch niet meer nodig of vinden jullie van wel? Ik heb zowiezo donderdag weer een afspraak met de verloskundige. Groetjes, Marlous
tuurlijk gewoon even aankijken. en misschien even goed opletten wat je daarvoor gedaan hebt. het kan namelijk heel goed dat je te veel gedaan heb waardoor je die harde buiken krijgt. dan weet je de volgende keer ook wat je moet laten. succes
Ja heb gister zeker een drukke dag gehad in tijden niet zoveel gedaan namelijk dus dan zal het daar wel van gekomen zijn...
Als je er zelf niet lekker bij voelt kan je altijd de vk even bellen doorgeven. Hun hebben liever dat je teveel belt en vraagt dan te weinig. Gewoon doen wat je zelf wil
dan zal je het toch ff beter moeten verdelen of dingen overgeven aan een ander. het kan net 1 dingetje zijn wat te veel is dus als je dan elke keer 1 ding minder doet weet je het vanzelf. ik had het vaak na het werk. ( werk in de gehandicaptenzorg) toen bleek dat er 1 bewoner was die toch voor mij te zwaar was. nu doe ik die niet meer en heb ik bijna geen last meer.
ik zou voor je eigen gemoedsrust even de vk bellen en je verhaal vertellen. al is het alleen amar om het kwijt te zijn en ik vind dat ze het ook gewoon behoord te weten. ze hoeft er niet tdirect iets mee te doen maar weet er dan wel van als je klachten terug komen.