Gevoel dat de baby eerder komt

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door liefenklein, 31 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Hoi meiden, ik zat me zo wat af te vragen.. Mijn man en ik hebben allebei heel erg het gevoel dat de kleine eerder komt dan de uitgerekende datum. Wij zijn allebei 2 weken te vroeg geboren en nu weet ik dat dit niets hoeft te zeggen over ons kindje maar toch hebben wij dit gevoel allebei.

Zijn er meer meiden die dit gevoel hadden en waar dit ook klopte? Ik probeer me er nu maar op in te stellen dat ik 2 weken te laat zal bevallen, dan kan het alleen maar meevallen straks? ;)

2. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Ik had ook vanaf het begin het gevoel dat hij eerder zou komen!
    Een week voor de bevalling dacht ik ineens: oh nee zul je zien dat hij 2 weken later is..

Maar hij kwam 39.2 dus idd iets eerder haha.

Succes!!

3. DDdebje

DDdebje Actief lid

10 feb 2013
    172
    0
    0
    NULL
    Zuidlaren
    Ben zwanger van de eerste maar ik roep dat ook al een tijdje. Waarom weet ik niet maar ik denk echt dat hij eerder komt. Misschien omdat ik het hoop?

4. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ik dacht dat bij allebei de kinderen, en allebei waren ze laat :)

5. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Dat riepen wij ook maar nee hoor zit er nog steeds
    helaas word ik morgen ingeleid met een nepaalde
    reden .

6. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Ik dacht dat ik ingeleid zou moeten worden, omdat ik me zo goed voelde.
    dag voor de bevalling liep ik nog in de stad. 'S nachts heerlijk geslapen... en toen ik wakker werd braken mn vliezen ineens. Had toevallig in de stad tegen vl gezegd dat ik er toch dacht dat ik de 40 weken niet ging halen. Met 38,6 is ze geboren :)

7. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ik had het bij de eerste niet, toch met 34 weken bevallen. Zei de vk een dag later: "ik had al het gevoel dat deze eerder zou komen...". Dus...

8. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ik had het ook en hij werd geboren met 38 weken :)

9. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Ik had aan het begin van de zwangerschap ook het gevoel dat ze eerder zou komen en op een gegeven moment sloeg dat gevoel om en heb ik gezegd deze blijft zitten tot het eind. vl die zei bij 30 weken al het duurt niet lang meer :p.
    Ik riep op het werk als ik me goed voel kom ik nog naar de musical van gr 8 kijken. Dit was bij 40.1. Ik ben toen nog gewoon wezen kijken. Ik ben bij 42 weken ingeleid en ze is uiteindelijk met een keizersnee geboren.

10. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Joh er zijn er zoveel met dat gevoel.. Wishful thinking ook in veel gevallen. Vrienden van mij hadden hetzelfde en zaten met 37 weken ook echt in de startblokken. Met 42 weken is ze ingeleid, nou dan duren die 5 weken lang hoor! Chaggie dat ze waren..

Ik had het gevoel dat ik zwaar overtijd zou gaan lopen maar beviel tweemaal in de 40ste week, dus met 39+.

11. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Ik heb ook lang het gevoel (zal wel eerder hopen zijn :D) gehad dat onze meid zich vroeger zou melden. Maar nu denk ik toch dat ik over de 40 weken ga lopen. Niet dat ik er naar uit zit te kijken, maar niets aan te doen. Afwachten :p

12. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik riep al vanaf het begin de geboortedatum die precies bleek te kloppen. Het geslacht en lengte had ik ook precies goed en bij het gewicht was ik akelig dichtbij.

Dus aanvoelen kan zeker wel!

13. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Bij mij klopt het niet ;) loop nog steeds rond Hahaha

14. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Mijn gevoel zei me bij de eerste ook dat hij eerder zou komen. En dat is ook gebeurt. Hij is geboren met 38+1. Nu bij deze echt geen flauw idee. Ben ook nog niet zo lang zwanger natuurlijk.
    Zelfde geld voor het geslacht. Bij de eerste was er vanaf dag 1 van overtuigd dat het een jongen was en klopte ook. Nu werkelijk geen idee.

15. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Ik heb al twee keer dat gevoel gehad en twee keer over datum gelopen.
    Nu heb ik het gevoel niet dus ben benieuwd:D.

16. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    Bij mijn oudste ginge mijn ouders een week voor de uitgerekende datum op vakantie. Ik had heel sterk het gevoel dat de beeb er dan al zoh zijn. Ze is uiteindelijk op dinsdag geboren en mijn ouders zijn de vrijdag erna vertrokken. Ennu wist ik ik ondanks ve vvoorwerk zeker dat de beeb pas in sept. Zou komen en dat heb ik ook gehaald!

17. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Das ook niet zo gek Wolchu, aangezien je vandaag pas 37 weken bent. Dan is de kans dat je september gehaald zou heb en toch wel errug groot ;)

18. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik heb ook steeds zo'n voorgevoel dat Babymuis wat eerder zal komen. Ik weet niet hoeveel eerder, hopelijk niet te vroeg, maar iets eerder dan de uitgerekende datum wel. Ik kan het niet verklaren, het is echt zo'n onderbuikgevoel. Het is de eerste dus we wachten rustig af :)

19. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    In het begin zei ik ook elke keer dat ze rond 38 weken geboren zou worden. Later heb ik dat van me af gezet. Ik denk namelijk meer dat ik het hoop dan dat het echt een voorgevoel is. ;)

Ik stel me nu in op 40+ weken, dan kan het altijd meevallen. Maar hoop stiekem alsnog dat ze eerder komt natuurlijk. ;)
    Hoop namelijk dat het wel nog september word en niet oktober. Maar goed ze komt wanneer ze klaar is. ;)

20. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ik denk eerlijk gezegd ook dat ze eerder komt, maar ik ga er maar niet vanuit haha!

Deel Deze Pagina