Gevoel dat de baby eerder komt

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door liefenklein, 31 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama013

mama013 Actief lid

19 jun 2012
    322
    0
    16
    T-013
    Ik had dat gevoel wel bij de eerste, iedereen verklaarde me voor gek, maar ze was spontaan geboren met 35.6 dagen

2. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier de 1e keer dat gevoel helemaal niet gehad, voelde me zo goed en fit dat ik dacht nog lang niet te gaan bevallen. Toch zomaar spontaan met 38 weken was ons meisje er :D
    Bij de 2e had ik wel het idee dat ze eerder zou komen. Niet omdat ik klachten had maar omdat de 1e ook vroeger kwam. En ja hoor, ook weer geheel spontaan kwam de 2e met 37+5 :D

3. moncherie

moncherie Lid

26 nov 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat gevoel ken ik. Vanaf het begin van de zwangerschap heb ik al gezegd dat de baby veel vroeger zou komen. En ondanks dat er vooraf nooit enige aanleiding voor is geweest (buiten mijn gevoel), is mijn zoon met 31 weken geboren..
    Buiten dat had ik ook het sterke gevoel de combinatietest te moeten doen (ook geen enkele medische of leeftijdsgebonden aanleiding voor) en hier kwam een verhoogde kans uit van 1:46. Gelukkig bleek dit na een vwp allemaal in orde te zijn.

4. samantha111

27 feb 2012
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dat gevoel ook!

En het klopte... met 38.4 wk. kwam ie.. maar hij had ook geen dag eerder moeten komen want hij was 20 gram boven coveusegewicht..
    Verder helemaal lief en gezond! ;)

5. Tattoogirl1980

22 mrt 2013
    42
    0
    0
    Zaandam
    Mijn man zei gisteren nog dat hij denkt dat ze 2 weken eerder komt, het geslacht had hij ook goed geraden dus mij benieuwen of hij hiermee ook gelijk krijgt....hij moet natuurlijk niet te vaak gelijk krijgen he.

6. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik heb bij Eef altijd gezegd dat ik blij zou zijn dat ik de 37 wk zou halen.. En voilà precies 37 wk.

Mijn man had het gevoel dat Fien eerder zou komen.. Ik wist zeker van niet.. Ik dacht dat ze tot op het laatst zou blijven zitten.. Nooit achter gekomen, ze is met ruim 38 wk gehaald..

Deel Deze Pagina