Bij mijn dochter heb ik vanaf week 6 tot week 9 bruin bloed verlies gehad, dochter is nu 3 jaar. Afgelopen nov een miskraam, geen enkel kwaaltje tot ik bij 9 weken ineens rood bloed verloor. Doordat ik geen enkel kwaaltje had had ik al snel het gevoel dat het niet goed zat. Nu ben ik bijna 6 weken zwanger, gelukkig nog geen bloed gezien en voel me zwanger ..heb namelijk enorm pijnlijke borsten. Kortom, er valt zo weinig over te zeggen. Bij de een is (bruin) bloed onschuldig, bij de ander een miskraam. Enige wat je kan doen is afwachten en een echo laten maken. Inwendige echo heb ik paar keer gehad, doet absoluut geen pijn!
Hoi meis, Wat een onzekerheid! Bij mij begon het helaas zo en werd steeds erger, precies op 6w bloedverlies gekregen.. einde verhaal VK zei dat het 2 kanten op kon gaan. Afwachten is helaas het enige middel. Hoop dat jij de andere positieve kant opgaat! Sterkte!
Vervelend die onzekerheid meid. Het kan alle kanten op gaan. Dat je je opeens niet meer zwanger voelt kan bij je zwangerschap horen maar kan ook een teken zijn dat het mis gaat. Hetzelfde geldt voor het bruine bloed. Als je voor de meeste zekerheid wilt gaan zou ik morgen contact opnemen met de vk en voor een (inwendige) echo gaan. Daar kunnen ze vast je angst voor deze echo afnemen. Hopelijk ben je daarna gerust gesteld en krijg je goed nieuws. Sterkte meid!
Hier helaas ook geen positief verhaal met bruinverlies. Ik kreeg s'avonds een heel klein sliertje bruinverlies en wist meteen dat het over was. Ik voelde me ook van het ene op het andere moment niet meer zwanger. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Ik heb met 4, 6 en 11 bruin en roze bloedverlies gehad. Heb ook vaak het gevoel gehad dat het echt mis zat. Op een gegeven moment was ik hier zelfs heilig van overtuigd. Toch is alles goed met de baby en is het tot nu toe een gezonde jongen. Hopelijk is alles bij jou ook goed! Ik zelf heb wel de vk gebeld en ze kon met 6.3 een kloppend hartje zien.
Heel vervelend die onzekerheid. Hier bij mijn miskraam begon het ook van bruin naar rood, ging dus niet goed.Maar het kan ook wel degelijk wél goed komen. Bij mijn zoontje ook vroeg in de zwangerschap bruinverlies, beetje hetzelfde als op jouw foto. Verloor op een gegeven moment met 13 weken klodders slijm met wat helder bloed erdoorheen zelfs, maar was niks aan de hand. Was gelijk in paniek en dacht jahoor dit gaat weer mis... maar echo gekregen en niks aan de hand. Smurf is nu 3 en ligt hier nu op de bank te snurken Kan echt 2 kanten op gaan, zou de vk bellen, al is het maar voor je eigen geruststelling
Even een update: ondanks bloedingen was de echo goed en geen bijzonderheden met de beebee 😍 Ik ben afgelopen weken enorm beroerd geweest vandaar nu pas een update. Conclusie: bloedingen zeggen alleen niet zo veel, met kramp, slierten en buikpijn wel gelijk verloskundige vragen om extra echo's!