Goeiemorgen allemaal, Ik heb even een vraagje. Sinds 2 weken weet ik nu dat ik zwanger ben (meteen de 1e ronde na het stoppen met de pil). Heb sindsdien om de dag zowat een test gedaan en ze blijven positief, dus daar verder geen zorgen over. Ook heb ik over een weekje mijn 1e echo en schijn ik nu - makkelijk uitgerekend - zo'n 6,5 week zwanger te zijn. Alleen nu ik vanmorgen naar de toilet ging had ik heel licht bloedverlies (na het "kracht zetten" ? Evt. na ontlasting ?). Het was dusdanig weinig dat ik goed langs de uitgang van mijn vagina heb geveegd, en toen tot 2x toe een veegje rozig/licht rood bloed zag, zonder slijm, enkel "droog" bloed. Na 1 uurtje nogmaals gekeken, met afvegen opnieuw ietwat bloedverlies maar nu minder en een half uur later niets meer. Nu heb ik niet meer gekeken, want ik maak mezelf helemaal gek. Maar zal straks toch weer eens moeten plassen ... Kortom; het is enkel met afvegen (GOED afvegen, dus niet ff vlug want dan zie je niks). Het zit niet in mijn urine en niet in mijn onderbroek. Iemand hier ook last van gehad ?
Ja ik! En voor het resultaat zie banner ik heb tot ongeveer 10 weken heel licht bloed verlies gehad, en dan niet eens als ik naar de wc was geweest voor de grote boodschap. Dus meid maak je niet al te druk en geniet van je zwangerschap!!
ik zou je er niet in druk maken het is maar bij het afvegen. Het kan een aderke zijn die gesprongen is of zo want je bent daar meer doorbebloed en seks kan dat ook geven
Ik heb het ook gehad. Rond 5 weken en rond 9 weken nog een keer en niet alleen met afvegen maar ook wat druppels in een inlegkruisje. Het duurde beide keren 4-5 dagen en vooral de eerste keer dacht ik echt dat het mis zou zijn. Had het bij mijn andere 2 zwangerschappen ook niet gehad. Met 7 weken en met 11 weken prachtige echo's gehad en ze zit er gelukkig nog steeds! Bij mij is het waarschijnlijk een hele gevoelige baarmoedermond waar adertjes in knapten.
Ik heb bij beide zwangerschappen bloedverlies gehad. Bii de eerste 3 of 4 keer, tot een week of 12. Bij de tweede tot t de bevalling. Soms wel meerdere keren per week. Ben heel bang geweest. Weet hoe je je voelt. Bij mij is alles goed gegaan, heb 2 mooie zonen. Duim voor je.