gevoel dat het misschien niet zou lukken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nicole85, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    heb nu dat we bezig zijn voor nummer 4 ineens die angst.en ik kan niet zeggen waarom?misschien een gevoel omdat de laaste bevalling een beetje moeizaam ging?
    ik wacht het wel af,zitten nu in ronde 4 dus valt nog mee.
    mijn man heeft wel aangegeven dat als het niet zou lukken hij niet naar het ziekenhuis wil gaan.
    maar zover is het nog lang niet.{hoop ik}
    en heb al 3 mooie dochters.
    maarja,,,,,,het gevoel is niet zomaar opzij te zetten als je de belissing hebt gemaakt om voor nog 1x zwanger proberen te raken.

2. sheila1986

sheila1986 Actief lid

7 aug 2008
    196
    0
    0
    dankje wel lief.. is zwaar inderdaad.. verdriet blijft altijd.. maar opzich voel ik me redelijk goed.. had nooit gedacht dat het zo snel al goed met me ging..
    en het gevoel om een brusje voor jaimy* te krijgen is ook heel groot..

@ alle dames.. veel succes hopelijk snel een klein wondertje voor jullie!

3. Nicole85

Nicole85 Actief lid

23 jan 2009
    315
    1
    18
    Welke paragnost heb jij gesproken dan, die had iig wel iets goed, vervelend alleen dat hij de tweede helft van je verhaal verkeerd had..... maar ok goede wilde gok kan ook dan....

4. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    Alef Kaf ook bekend onder de naam Antal Santcroos (maar dat wist ik toen nog niet, ik had hem via internet gevonden), hij was later ook nog negatief in het nieuws dat hij mensen van alles op de mouw spelde, en het hem alleen maar om het geld ging(oplichtingspraktijken).

Hoe dan ook had hij inderdaad gelijk dat ik in mei zwanger zou zijn, maar feitelijk was ik dat dus al in April (zo deed ik het mezelf maar geloven en via ninetje) dus probeerde ik me maar in te denken dat hij het wbt de maand verkeerd had en dus ook voor het 2e gedeelte maar dat is me niet zo makkelijk af gegaan hoor, het was pas goed toen ik haar goed en wel in mijn armen had, dus jammer genoeg heb ik van deze zwangerschap niet zo kunnen genieten als van de andere 2. Hopelijk dat ik het toch nog een keer mag meemaken, en dan wel onbezorgd kan en mag genieten :)

5. Nicole85

Nicole85 Actief lid

23 jan 2009
    315
    1
    18
    Dat lijkt me inderdaad echt NIET relaxed nee, dan ga je super twijfelen id.... Had je nou maar van te voren geweten dat het een oplichter was...

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Het klinkt misschien stom, maar ik ben zo blij om dit te lezen. Heb nog niet eens alles gelezen, maar na blz 1 wilde ik meteen reageren. Ben natuurlijk niet blij dat anderen ook met dit gevoel lopen, maar de herkenning is toch wel fijn...

Dacht dat ik een van de weinige was, maar dus niet. Heb ook heel sterk het gevoel dat ik geen kinderen zal krijgen. Dat er iets "mis" is met mij.

Zou willen dat ik dit uit kon schakelen.

7. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    ja nou zo kan je wel gaan denken, maar dan maak je jezelf helemaal gek denk ik. vindt het gewoon ontzettend jammer dat zulke mensen zulke dingen zeggen het gooit gewoon een zwarte wolk over iets wat juist een rose wolk zou moeten en horen te zijn :( ik ben allang blij dat hij de plank volledig misgeslagen heeft en dat er niets is misgegaan en ik hier nog een heerlijk ding rond heb lopen :)

Deel Deze Pagina