Gevoel dat het niet raak is!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loetje88, 22 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Had het ook en ben ook zwanger nu. Nergens geen last van. Geen enkel signaal dat ik zwanger zou kunnen zijn.

2. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Niet te veel aan denken, daar kun je dan toch niks aan veranderen en verpest nu alleen maar je happy gevoel maar ik begrijp je wel hoor. Heb me de eerste weken ook ontzettend druk gemaakt tot aan de echo met 8 weken en toen weer tot aan de echo van 12 weken. Daarna kon ik pas een beetje tot rust komen!

Wat fijn joh dat het weer zo snel raak is, wij vorig jaar ook in de 1e ronde! Toen riep mijn man ook let maar op, maar nu zegt hij ook nee deze maand denk ik ook nog niet hahaha

Ik ben ook heel erg op aan het letten op zoals ik me voelde vorig jaar toen ik zwanger was, maar ik voel helemaal niks hahaha. Waren bij jou de symptomen anders? Ik verwacht dan toch hetzelfde te voelen maar je leest ook vaak zat dat dat niet zo is. Maargoed ik ga er gewoon vanuit dat ik donderdag ongesteld wordt! (had gisteren overigens een test gedaan maar die was omo wit, terwijl ik mezelf nog zo had voorgenomen niet zo iemand te worden die voor NOD gaat testen hahahah kon het niet laten, maar het is ook harstikke zonde van het geld)

3. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Hihi wat gek dan he dat je niks voelt of merkt?! Is dit je eerste kindje?

Ik voelde het vorig jaar direct, 2 dagen krampjes, dag erna moe en misselijk en de dag erna had ik een heel licht streepje...

Maar ik voel nu helemaal niks, dus het zal ook niet.

4. RAppel

RAppel Fanatiek lid

2 mei 2014
    1.157
    192
    63
    Bij m'n dochters had ik voor NOD al duidelijke symptomen. Bij deze zwangerschap echt niets. Pas week na positieve test begonnen de symptomen. Ondertussen echter weer behoorlijk beroerd, net zoals de vorige 2 keren.
    Maar daarnet een mooi kloppend hartje gezien, dus het is voor het goede doel ;)

5. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Mijn gevoel klopt eigenlijk altijd, maar nu heb ik na twee jaar wel veel zelfbescherming opgebouwd en ga dus vh negatieve uit ter bescherming! De ronde dat het raak was (maar vroeg mis ging) had ik helemaal geen lichamelijke symptomen, maar voelde ik wel dat ik een streepje zou gaan krijgen op de test en dat klopte ook!

6. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Nou mn gevoel zat goed haha net ongesteld geworden 2 dagen eerder dan verwacht

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Oh jammer dat je gevoel klopt :p heel veel geluk de volgende ronde, nieuwe ronde, nieuwe kansen :)

8. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Toch altijd weer balen!
    Maar je gevoel klopte wel!

Op naar de volgende ronde en dan hopelijk een beter gevoel ;)

9. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Inmiddels is het bloeden weer gestopt, snap er niks van! Heb ik nog nooit gehad....Ik heb even een ander topic geopend met huh?! Help! Met het hele verhaal...

Ik hoop dat het nog doorzet, want denk nu gelijk dat er iets ''mis'' is met me lijf...

10. RAppel

RAppel Fanatiek lid

2 mei 2014
    1.157
    192
    63
    Hopelijk is het volgende ronde wel raak. Qua een andere menstruatie moet je je niet direct zorgen maken. Dat kan gebeuren.

Deel Deze Pagina