Hoi dames, Wisten jullie dat jullie zwanger waren al voor dat jullie de test deden ? Of voelde je niks qua symptomen en had je toch een positieve zwangerschapstest ?
Ja, alleen dat had ik de keren dat het niet zo was eigenlijk ook wel. Ik wilde het kennelijk heel erg graag dat ik toch op een of andere manier mezelf kon overtuigen dat het raak was .
Ja, ik wist het wel. Bij mijn eerste kindje herkende ik allerlei dingen van de zwangerschap die 3 maanden eerder helaas misging. Was al flink overtijd toen ik testte en ja, die knalde. We zijn nu 2 jaar bezig voor een 2e kindje en weet ondertussen dat je lijf je flink voor de gek kan houden. Maar ik wist het toendertijd eigenlijk al voor ik testte
Bij mij begon de misselijkheid dit keer 10dpo toen had ik al een flink vermoeden. Ging bijna over mijn nek van een plasluier van mijn zoontje
Nope voelde niets, echt niets, was dus ook overtuigd niet zwanger te zijn. Toch een licht positieve test op 11 dpo, die mooi opliep Ik geloofde van te voren niet dat je niets hoeft te voelen, maar dat kan dus echt heb ik inmiddels ervaren
Ik voelde ook niets. Ik was er dan ook van overtuigd dat het niet raak was. Tot ik me de dag voor de positieve test opeens realiseerde dat juist de absolute radiostilte van mijn lijf de vorige 3 keer het enige symptoom was. En dat bleek dit keer ook te zijn uitgekomen. De dag na mijn eerste positieve test begon overigens mijn darmenbuikje uit te puilen.
Ik had geen lichamelijke kwaaltjes. Maar wel een goed gevoel na de IUI behandeling (dat het wel eens raak.zou kunnen zijn)
Heel vaak overtuigd dat het raak was en uiteindelijk bleek het niet zo te zijn. Maar deze keer wist ik het écht écht écht zeker en was het geen verrassing dat er een tweede streep verscheen
Juist in de ronde dat het raak was had ik geen klachten. Ik wist het dus niet. Mijn hond wis het al wel 2 dagen voordat ik ging testen
Hier hetzelfde zoals bij zovele... De maanden dat het niets was, dacht ik vanalles te voelen, de maand dat het wel raak was, voelde ik weinig... Geen gespannen/pijnlijke borsten of dergelijke, geen 'zwanger gevoel', wel menstruatie-achtige buikpijn (zoals steeds voor mijn menstruatie), zelfs wat bruinachtig bloedverlies gehad. Uiteindelijk pas getest op dag 37 of 38 in de cyclus, omdat ik dus echt dacht dat mijn menstruatie nog in de war was. Tip: niet teveel focussen (zo makkelijk gezegd, ik weet het)
Bedankt voor je reactie, ja ik vind het idd heel moeilijk. Ben er meer mee bezig dan dag ik wil. Vooral na mijn miskraam.
Bij de eerste allerlei symptomen, maar echt geen idee dat ik zwanger was. We zouden naar de gyn gaan, dus was daar veel meer mee bezig. Deze keer geen symptomen, maar heel erg het vermoeden dat het raak was. Voor nod getest en negatief binnen afleestijd. Na afleestijd toch ineens positief. En met andere test binnen afleestijd positief, dus gevoel zat goed Al met al 2x een wonder dat het zonder hulp gelukt is.
Ik heb in het begin vaak gedacht zwanger te zijn, de wens is goed voor verbeelding zullen we maar zeggen... De keer dat ik wel echt zwanger was, wist ik zeker dat ik gewoon ziek was en niet zwanger. Geen testdrang ook toen, heb getest omdat ik overtijd was. Ik was overigens wel echt ziek toen erbij dat los stond van zwangerschap.
Hier voorafgaand zere borsten en dromen .. Toen ik afgelopen cyclus begon te dromen dacht ik dit kan niet missen.. Toch wel dus.
geen vermoeden.. op 7/8dpo had ik een controle bij de gyn ivm eerdere mk's en zou de MMM in gaan vanaf april. bij een inwendige echo deed ze mij zeer en zag ze verdikt slijmvlies, iets wat ik vreemd vond maar geen aandacht aan besteedde. Dag erna, eind van de middag 8/9dpo toch 3 dipsticks gedaan, want vond het vreemd dat ik zo'n Last had na de inwendige echo.. en 2 strepen (licht maar stonden er wel).. volgende ochtend weer getest en duidelijk 2 strepen en dit liep enkel op.. tot dusver voel ik weinig..
Ookal had ik dat gevoel wel vaker, maar dat was vooral omdat ik bij elk klein dingetje hoopte dat het raak was.. Toch wanneer ik zwanger was wist ik het gewoon. Ik had al 2 dagen hoofdpijn, vooral in de ochtend, uitslapen lukte me ook al 2 dagen niet meer (om 7u klaarwakker wanneer ik normaal een echte lange uitslapen ben/was) en men haar zat vol roos (had ik nooit eerder). Zou normaal nooit zo vroeg testen ook, maar alles in me zei doe die test ookal was ik nog maar 9dpo, tot mijn grote vreugde sloeg hij toen al heel licht positief uit! ❤️
Ik wist het ook voor ik positief testte. Maar bij mij was het vooral het uitblijven van PMDD klachten dat ik gewoon zeker wist dat het raak moest zijn, ook al testte ik nog negatief.