Gevoel dat hij er al uit komt

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Imrw, 3 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Mannetje ligt al 6 weken ingedaald en daardoor extra veel last van m'n bekken bodem en druk onderin.
    Het is een super actieve baby en nu is hij ook superrr actief. Heb alleen het gevoel dat hij er al bijna uit komt zo laag voel ik hem zeg maar.
    Best pijnlijk en vervelend gevoel.. Herkent iemand dit? Wat kan ik er aan doen en welke houding is het beste?

2. twijfelmeisje

14 dec 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken dit!
    Mijn ventje was ook heel erg actief en was vroeg ingedaald. Kon er soms nauwelijks van lopen..het gevoel dat hij half tussen mijn benen bungelde;)
    Ik denk dat het er gewoon bij hoort. Ik ben uiteindelijk met 40, 3 weken bevallen dus heb ook best lang zo rond gelopen.
    De beste houding? Gewoon wat voor jou het prettigste voelt.

Succes en geniet er ook nog even van! :)

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier ook;) en ook tot 41wk gelopen.
    Zegt dus helemaal niks..
    Nog even volhouden meid!!

4. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Haha oké zegt nu niks over wanneer hij komt.
    Maar goed ook, zou nog wel ff te vroeg zijn nu!
    Bedankt voor de snelle reacties!

5. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Heb ik ook gehad bij m'n derde kindje.. Zei ook telkens tegen de vk: volgens mij komt het al hoor :D Maar zij was ook vroeg ingedaald en lag op een gegeven moment ook echt heel diep in m'n bekken. het kan er gewoon bij horen! En houding: wat jij het prettigst vindt!
    SUcces met de laatste loodjes!

6. ikke87

ikke87 Actief lid

18 sep 2007
    206
    0
    16
    ik had dit bij mijn vorige zwangerschap ook heel fel, ik had het gevoel dat ik soms ineens een voetje of armpje tussen mijn benen zou hebbe, het is idd niet aangenaam,maar ik heb er niet veel aan kunnen doen, hij is wel geboren bij 37,5 weken...

7. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Oké nou ben benieuwd! Maandag naar de verloskundige dus zal het wel even aangeven.
    Gefeliciteerd ikke87 met je zwangerschap!!

Deel Deze Pagina