Het gutst eruit ;)

Discussion in 'Zwangerschap' started by Miekoe, May 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

Aug 9, 2012
    1,908
    502
    113
    Female
    Echt, om ziek van te worden!
    Afscheiding!!!!!! Ik ben mijn bed nog niet uit en ja hoor, het komt er weer uit lopen.... Ik ben verslaafd aan inlegkruisjes, want zonder wordt mijn hele broek nat...
    Mijn vriendin vroeg laatst al of het geen vruchtwater was wat ik verlies.
    Het is echt waterig wit en ruikt ook niet weeïg of zoet, het ruikt echt naar afscheiding... Geen infecties, het is helder van kleur en ruikt iets zurig.
    Ook buiten de zwangerschap om heb ik er aardig last van, maar dit slaat echt alles hoor!

Hebben meer dames last van deze waterval en hebben jullie nog tips, behalve: het dragen van katoenen onderbroekjes, niet met zeep wassen of niet teveel inlegkruisjes?? MOE-DE-LOOS!!! :p

2. sanntje

sanntje Fanatiek lid

Mar 14, 2011
    1,304
    1
    36
    Female
    NULL
    Oooohhh verschrikkelijk!!! Probeerde eerde af te kicken van inlegkruisjes maar lukt echt niet. Lek overal doorheen. Echt vies.
    Hoe verder zwanger hoe dunner de derrie haha.
    Hoop dat t na de bevalling gauw over is... Maar heb er idd ook buiten de zwangerschap veel last van helaas dus ben er bang voor!
    Succes ermee! ;)

3. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

Dec 16, 2012
    877
    0
    0
    Ja ik heb daar ook erg last van, zo erg dat ik me vk erover heb gebeld, ze zij dat het geen kwaad kon,
    Zij gaf mij deze tips:

-katoen ondergoed.
    -Als je inleg kruisje of maand verband gebruikt, gebruik dan diegene waar geen plastiek in/achter zit.
    - ipv inleg kruisje of maandverband een opgevouwen katoene zak doek in je onderbrOek leggen.
    -wassen met een bepaalde soort lactasiet zodat de zuur tegraat daar beneden wat veranderd en dus grote kans dat de afscheiding ook minder word.

Ben benieuwd of je hier wat aan heb,
    Ben ook erg benieuwd naar nog meer tips

4. nono

nono Niet meer actief

Oh ik mekte het gister ook! Liep er gewoon uit.. Yak en ik ben nog maar zo kort zwanger.

5. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

Apr 25, 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij word t ook steeds erger, ook ik draag inlegkruisjes anders word de hele boel nat

6. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hier vliegen de pakjes "surfplanken" er ook doorheen. Heb het niet zo erg als jij, dus gebruik hele dunne vd libresse(groen pakje). Als ik het niet doe heb ik meteen zo'n vieze witte klodder in mn onderbroek, bah!

Volgens mij is er maar weinig aan te doen. Maar draag in ieder geval katoenen ondergoed en niet te strakke broeken. En was je alleen met lauwwarm water. Iemand hierboven heeft het over lactacyd, maar dat mag je tijdens zwangerschap niet gebruiken, ivm die zuurtegraad. Heb het zelf paar jaar gebruikt toen ik niet zwanger was, maar afscheiding werd er alleen maar erger van.
    Als je toch keer extra verfrissing wil hebben overdag, kun je wel vochtig toiletpapier gebruiken(die vd page ruikt erg lekker!).

Sterkte ermee!

7. monedoos

monedoos Actief lid

Mar 12, 2011
    261
    0
    0
    utrecht
    Voor de zekerheid een kweekje bij de huisarts laten doen !
    Kan best zijn dat er een schimmeltje bij zit wat het erger maakt, zou zonde zijn als je daar al die tijd mee loopt en straks bij de bevalling je kind infecteert.

8. monedoos

monedoos Actief lid

Mar 12, 2011
    261
    0
    0
    utrecht
    Owja :) een tampon indoen. Eerst in de yoghurt of karnemelk dopen.
    Klint vies en ouderwetst ik weet het maar dat brengt de zuurtegraad weer terug in je vagina zoals die hoort te zijn.

9. Smile

Smile Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    4,358
    0
    0
    Hihi monedoos...met die tip wordt het bijna monadoos :D;):D:p

10. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

Aug 9, 2012
    1,908
    502
    113
    Female
    Waaaaahahahahaaaa!

11. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

Aug 9, 2012
    1,908
    502
    113
    Female
    Ik zal het sowieso volgende week aangeven bij de VK... Misschien dat ik dan idd toch maar een afspraak moet maken ;)

12. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

Dec 16, 2012
    877
    0
    0
    Ja ik had het daar over, dat zal blijkbaar wel mogen anders zou me verloskundige dat niet aanraden lijkt mij

ze had het dan ook over een speciale vorm van lactacyt,

13. Talvi

Talvi Niet meer actief

Chilly Protect mag je wel gebruiken tijdens de zwangerschap. Dat is die blauwe.

14. Blondje89

Blondje89 Actief lid

Jun 14, 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook een... Als ik af en toe lach of nies gutst het er ook uit ... Bahbah..

15. kwebbelengel

kwebbelengel Niet meer actief

hier ook hoor!!!! lijkt nu wel minder te worden dan een week of 2 terug, maar tis zo lastig en naar.
    helaas de tijd uitzingen

16. Miranti

Miranti Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,445
    0
    36
    Ik heb er ook veel last van. Mijn verloskundige zei dat je ipv inlegkruisjes je beter katoenen zakdoeken kan gebruiken. Die zakdoeken die die oude mannetjes vaak in de broekzak hebben zitten haha. Dat gaat niet broeien enzo.

17. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Vanmorgen ook weer!! Trek wel 3x op een dag een schone string aan! Bah wat smerig en inlegkruisjes wil ik liever niet omdat ik dan zo een broeierig en uiteindelijk wat jeukerig gevoel krijg.... En als ik dan niet oplet met welke string ik aantrek (bv met gaas) dan zitten er zelfs witte vlekken in mijn broek!!
    Grrrrr en ik moet nog 34 weken!

18. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

Dec 16, 2012
    877
    0
    0
    Doe dan geen string aan maar een gewone slip/onderbroek/vrouwen boxer dan zit het niet in je gewone broek

19. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

Feb 17, 2013
    1,161
    0
    0
    Ik heb het ook.. Bah bah :(
    Ik kan absoluut niet tegen maandverband, inlegkruisjes o.i.d.
    Ik loop met dikke wc papier in me onderbroek :)
    Zie zo op om met kraamverband te lopen na de bevalling.. Ben echt een tampon mens!

20. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Ik heb maandenlang met een vrouwenboxer/hotpants moeten lopen vanwege allergieën, bloedingen. Vreselijk! Dus ben blij dat ik weer een string aan kan aangezien ik niet meer bloed. En ik kom om in de strings en niet in de broekjes hahaha
    Zolang ik op let dat het geen gaas is zit in het niet in me broek :)

Share This Page