Onze dochter van bijna 4 krijgt morgen buisjes. Nu heb ik wel ervaring met buisjes plaatsen, maar dan in combinatie met neusamandelen en dan hield ik ze meestal nog een dag of 2 thuis van school als ze naar school of psz moesten. Nu zit ons meisje op een behandelgroep voor kinderen met taal/spraakachterstand en is het voor haar echt wel belangrijk om aanwezig te zijn. Gingen jullie kinderen de dag erna gewoon weer naar school? Ik weet namelijk wel en dat was bij alle 3 de kids die geholpen werden dat ze 's middags alweer liepen te rennen en te doen en verwacht nu ook niet dat dat anders zal zijn bij haar.
Bij ons ging dat prima. In theorie kon het zelfs de zelfde middag nog. Ze knappen heel snel op van buisjes. M'n zoontje had alleen nog wat pijn aan z'n oren als hij heel hard ging springen. Dezelfde dag zou ik nooit doen, en ik heb volgende dag ook niet naar crèche gedaan, maar voor ons was er geen noodzaak. In jouw geval zou het, mits geen complicaties, pijn of koorts, prima moeten kunnen
Hier waren ze met alle combinaties van buisjes en amandelen dezelfde dag alweer helemaal fit. Lijkt me dat ze met alleen buisjes dus wel moet kunnen gaan.
Onze dochter was 13 maand toen ze alleen buisjes kreeg. Om 8 uur werd ze geholpen om 10.30 kwam ze vrolijk het ziekenhuis weer uit alsof er niets gebeurt was... Jaar later met buisjes en neusamandelen was dat wel anders...
Op m'n werk komt t wel s voor dat kinderen s ochtend voor buisjes zijn geweest en s middags al weer op school zijn. Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee maar ik denk dat het de volgende dag dan wel weer kan.
Ja hoor! Geen probleem. Het is dat ik onze dochter al had afgemeld, anders had ze die zelfde middag alweer naar school gekund.
Mijn zoontje heeft gisteren buisjes gekregen en vandaag is die gewoon naar KDV. Gisteren middag had al gekund, hij was prima in orde
Bij mijn zusje kon de ene wel de dag erna naar school. Een andere is wel een paar dagen naar geweest. Hij was ook nog moe, die heeft een paar dagen vrij gehad..