probeer het naast me neer te leggen maar lukt niet heb wisselende cyclusen gehad ga nu maar uit van deze cyclus moet ik nog ff wachten maar nu me borsten doen pijn vooral me tepels me baarmoedermond ligt heel hoog { en licbt roze vocht slijm gehad en nu weer weg } me baarmoedermond is hard en dan ook echt hard net wezen douche en me haren gewassen ga ik me haren net borstelen mega veel haar in me borstel en dit heb ik nooit ook niet voor of tijdens me menstruatie dit herken ik wel van toen ik zwanger was van me dochter maar dat was pas rond de 12 weken !! ik weet kan niks anders doen dan wachten maar wou het gewoon even van me af schrijven
Nou vervelend die onzekerheid, hoop voor je dat het raak is, ik weet niet of haaruitval er iets mee te maken heeft zo vroeg.
dat weet ik ook niet . maar het viel me gewoon op . heb dit niet 1 enkele keer mee gemaakt tijden menstruatie of tussen door . twijfel twijfel dinsdag komen mijn testjes binnen heb er testjes van zwanger en kids die ook vroeg aangeven . dus ben benieuwd en anders zondag pas weer testen
Het kan ook zijn dat je lichaam je erg voor de gek houd. Het enige waarvan je echt weer dat je zwanger bent is een test. Je kan niet aan je baarmoeder voelen of je zwanger bent helaas. Dat die hard is betekent alleen dat je niet vruchtbaar bent. Ik heb na iedere eisprong last van mijn borsten. Het viel me eerst niet op dat het na de eisprong was en ben ik daarvoor naar de ha geweest. Toen ik mijn spiraal liet verwijderen kwam ik daar pas achter. Ik hoop voor je dat je zwanger bent maar alles is nog mogelijk ondanks dat je symptomen hebt...