Waarom lukt het nou niet...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Klaartje863, 5 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik weet dat jullie me hier ook geen antwoord op kunnen geven, maar ik word er soms een beetje moedeloos van..
    Inmiddels bijna 2 jaar bezig en nog steeds niet zwanger. Alles ziet er goed uit, prima zaad, eileiders open, goede hormoonwaarden enz enz.. Maar toch wil het maar niet lukken.

Sinds vorige maand overgegaan op IUI, maar heb er nog niet erg veel vertrouwen in dat het nu ineens wel gaat lukken.
    Soms denk ik; was er maar wel iets mis, dan wisten we in ieder geval waar het aan lag:(

Wie kan mij even wat moed inspreken?:D

2. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Echt heel moeilijk voor je! Ook om iets te bedenken wat jou moed zou kunnen inspreken! Je profielfoto is een mooi uitgangspunt lijkt me... :) Ik hoop dat je snel zwanger bent.

3. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik wil je wel wat moed inspreken! Ik heb twee keer in precies hetzelfde schuitje gezeten. We werden maar niet zwanger, maar een duidelijke reden werd in het ZH nooit gevonden. In het buitenland werd na veel onderzoek wel eea gevonden (schildklier en genetische mutatie), maar zelfs met medicijnen hiervoor leek het niet te lukken. Uiteindelijk ben ik voor de eerste bijna drie jaar bezig geweest, waarvan bijna één jaar met die medicijnen en bij de tweede bijna twee jaar, waarvan alles met die medicijnen en toch werden we uiteindelijk juist door iui zwanger. Omdat ik ook nog een bbz heb gehad ben ik uiteindelijk 3x met iui zwanger geworden. Bij de eerste waren we al met de 3e iui zwanger. Bij de tweede hadden we wat meer geduld nodig en waren we met de 7e iui zwanger (bbz) en toen met de 12e weer.

Ik ben er wel van overtuigd dat iui je net dat zetje kunt geven dat je nodig hebt, zelfs als er helemaal geen logische verklaring voor is. Ik hoop dat iui jou ook gaat helpen!! Ik ga voor je duimen!

4. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Even een hart onder de riem....

Hier werd er een hoop gevonden waardoor het niet lukte jaren lang... wel een andere situatie dus maar niet erg hoopgevend. Hier is het na 4,5jaar eindelijk gelukt.
    Ik hoop voor jullie dat dit prachtige wonder gegund is...
    een van mijn liefste vriendinnen had een zelfde soort situatie als bij jou, geen aanwijsbare oorzaak.... zij is iui 5 zwanger geraakt en nu bezig voor een tweede kindje.

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Dankjullie wel lieve meiden :)
    En wat doet het goed om te horen dat het toch is gelukt! Ik ben er ook van overtuigd dat het ons gaat lukken, maar wanneer is de grote vraag;) we hebben een lange adem nodig iig!

Ik heb ook schildklierproblemen, hashimoto. Maar ik ben inmiddels al ruim een jaar goed stabiel ingesteld met medicijnen. Dat kan iig niet meer voor problemen zorgen.

Nog een week wachten tot mn nod, heb nog een klein sprankje hoop voor deze ronde.. Duimen jullie mee?:D

6. Linde86

Linde86 Lid

14 mrt 2014
    44
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vreselijk om te horen dat het na twee jaar proberen nog niet is gelukt. Laten we hopen op een kerstkindje, als ik je banner zie

7. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Bij ons hebben ze ook niets gevonden waardoor het zwanger raken niet lukte. Met IUI in de 3e ronde zwanger geraakt. Soms is het net dat zetje wat ze dan nodig hebben.

Succes en blijf positief!

8. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik zit inmiddels weer in de wachtweken van de 3e IUI :)

Heeft iemand nog een hoopvol verhaal voor me? ;)

9. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Ik kan je helaas (nog) geen positief verhaal brengen. Wij hebben al 2 kinderen mogen krijgen, gewoon spontaan zonder moeite zwanger geraakt. Nu zijn we inmiddels al bijna 4 jaar bezig voor een derde kindje waarvan nu ruim 1 jaar in de MMM. We hebben nu 5 IUI pogingen gehad maar helaas zonder zwangerschap. Vandaag ben ik weer begonnen met puregon voor onze 6e en laatste poging. Bij ons is er ook geen oorzaak gevonden. Bij de laparascopie zijn er een paar kleine endometrioseplekjes gevonden, maar volgens gyn zou dat geen probleem moeten zijn. Dus hier ook onverklaarbaar. Wij begrijpen er ook niks van. En het is zooo frustrerend. Ik heb al geen vertrouwen meer in IUI, maar je leest toch nog wel eens positieve verhalen. Dus daar probeer ik me maar weer aan vast te houden.

Succes! Ik hoop dat jullie wens gauw uit mag komen.

10. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve flora, ik heb me dat ook heel lang afgevraagd. Gek werd ik ervan. Bij ons was ook alles goed dus ik hield het er maar op dat mijn man en ik gewoon op dat gebied geen goede match waren.
    Je kent mijn verhaal en de afloop. Net als natuurlijk zwanger worden is de iui gewoon roulette. Elke maand is het balletje op rood terecht gekomen bij jullie. Domme pech!?! Maar met roulette kan het balletje ook ineens goed vallen. Geef niet op meid! De dalen zijn diep en de weg is eenzaam, maar de beloning is groot!
    Dikke kus

11. ChantalvdPol

ChantalvdPol Actief lid

19 mrt 2014
    200
    0
    0
    Hoi Flora,

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt.
    Alle onderzoeken waren goed, we waren verder allebei hartstikke gezond dus niets aan de hand!?
    Ze wilden gaan starten met IUI, maar ik kreeg de eerste maand extra hormoon Clomid mee, en na de eerste kuur gelijk zwanger.
    Blijf positief, ik hoop dat het snel goed komt bij jullie!

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Dankjewel meiden:):)

@nikki: jeetje wat stom dat het dan ineens niet meer wil lukken:( hopelijk heb jij ook snel een positieve test!

Deel Deze Pagina