Hoi meiden Ik heb even een vraagje ben net 5 weken zwanger en sinds van t weekend pijn in m'n onderrug!! Vooral savonds en sochtends als ik wakker word!! Wie herkent dat?! Hoort t erbij of is t wel erg vroeg?!
Herken het niet. Ik kreeg bekkenpijn/instabiliteit na 11 weken zwangerschap. Als het echt je rug is, dan staat het los van je zwangerschap.
Ik herken het wel. Heb ik al last van vanaf het begin. Vooral als ik druk geweest ben bijv. in het huishouden. Ik vermijd zwaar tillen en stofzuigen. Komt omdat alles verweekt. De een heeft er meer en sneller last van dan de ander.
@ Gumpie: Hier ook 5+2 zwanger........En moet je zeggen dat ik ook last van mijn rug heb......heb je nog meer kwaaltjes??
hhier ook elke zwangerschap last van mn onderrug ... word je niet blij mee en wat kan je er tegen doen.. niks... niet zeuren en gewoon doorgaan
ps ik heb ene naar achter gekantelde baarmoeder waardoor het tegen mmn rug aanligt dus waardoor ik veel last heb van mn onderrug/stuitje dus het kan wel DEGELIJK met zwangerschap te maken hebben
@ Juna86 : Gefeliciteerd, wat leuk dan lopen we tegelijk op! Ik heb naast de pijn in men rug, ontzettende pijnlijke borsten en af en toe misselijk (soms overgeven)!! @ Thea23: je word er inderdaad niet vrolijk van die pijn in de rug! Ik heb zoiezo een probleem met men rug loop al jaren bij fysio maar dat is in het midden van men rug (kyfoscoliose) en ik heb nu echt pijn onderin en idd bij mn stuitje! ik moet morgen naar de fysio dus ik wilde het ook wel even voorleggen aan hem!! Ach tis voor een goed doel!!!
@ Gumpie: aaii helemaal pijnlijk als je al "rug-patient" bent......hier ook pijnlijke borsten......verder wat gerommel in myn buik meer niet......
Hier ook rugpijn. Gisteravond begonnen toen ik aan het aanrecht stond om aardappelen te schillen en het was vanmorgen pas weg.