Iedereen hier in de buurt is op vakantie, mijn man moet nog werken totdat de baby komt. Het is heerlijk zomerweer. En al onze vrienden zijn vakantie aan het vieren. Ik zou niet met andere willen ruilen, omdat ik weet dat we iets heel moois gaan krijgen binnen nu en een hele korte tijd. Maar de dagen duren nu zo lang. Ze zeggen dat je niet moet gaan zitten wachten. Maar dat gaat van zelf. Wat moet ik anders de hele dag in m'n eentje doen. Ik heb helemaal geen last van de warmte, tenminste niet meer dan een niet zwanger mens. M'n buik zit niet overdreven in de weg en verder heb ik niets te klagen. Dus hij of zij moet niet komen, omdat ik he beu ben. Maar ik wil de kleine nu wel eindelijks eens zien. En lekker van genieten. Kent iemand dit gevoel?
Hallo Joep, Ik ken het gevoel; ik ben inmiddels de 40 weken gepasseerd en ukkie is er nog niet...ik probeer niet af te wachten, maar afleiding te zoeken, maar diep van binnen ben ik ook gewoon erg ongeduldig. Ik wil ook graag eens die kleine zien! Het weer speelt ook mee, dat warme en het feit dat of iedereen bijna op vakantie gaat of al is. Maar inderdaad, geen vakantie kan op tegen wat wij straks in onze armen mogen houden!! Vakantie kan altijd nog wel weer! Ik doe het voornamelijk rustig aan, een versnellinkje lager, dus wat later opstaan, rustig douchen en ontbijten, wat lezen, tv kijken en wegdromen. Ok, je vult niet altijd een dag, maar ik leg me er bij neer. Ze zeggen niet voor niets dat de laatste loodjes het zwaarst wegen en dat klopt. Maar straks krijgen we het druk genoeg, dus misschien heb je nog wat kleins waar je nooit aan toe kwam (manicuren, oude fotoalbums bijwerken, ik noem maar wat hoor ) Meid, ik wens je veel succes en aan je banner te zien, ben je net als mij een juli-mama! Hopelijk blijft het bij juli Liefs, Lise
hee meiden ik ben nog lang niet waar jullie zijn, maar kan me al helemaal verplaatsen in jullie, en dan vooral dat heerlijke dagdromen, honderd keer de babykamer in en uit lopen, stiekum met je kinderwagen door de kamer (ja sorry dat deed ik toen ik van mijn eerste liep hihi) meerdere keren de kleertjes uitwassen en wachten, verlangen om je kindje eindelijk te kunnen zien en knuffelen!heerlijk meiden, alvast succes straks met de bevalling en genietse
Ohhh ik wil ook zo graag weten wie er al die tijd in mijn buik woont . Vandaag is het DE dag voor mij, maar ik merk nog nix... Ben niet zo van de nesteldrang geloof ik, maar ik zorg toch wel dat het een beetje netjes blijft. Gewoon omdat er zomaar ineens een verloskundige op stoep kan staan als het zover is. Gelukkig is het vandaag wat koeler en bewolkter (hier in Groningen tenminste). Heeeerlijk, dan KUN je tenminste ook even iets doen. Behalve lamlendig liggen en lezen. Ik ga er even uit. En wat mij betreft valt er een enorme plensbui op m'n kop. Haha! Succes allemaal met de laatste loodjes!
Nou ik heb het wel een klein beetje gehad hoor bah! Ik heb twee hele dikke voeten nu en ze doen behoorlijk pijn, heb al schoenen gekocht 2 maten groter en doen nog pijn! Verder verveel ik me nu ook wel met dit warme weer, kan weinig doen nu Ben wel helemaal klaar, maar je hebt altijd nog van die kleine klusjes te doen en die je niet je man laat doen Ik woon in een appartement op de laatste verdieping en binnen is het nu warmer als buiten, gewoon broeierig en klam. Van slapen komt ook niet veel meer, ga zo laat mogelijk naar bed want dan is de slaapkamer een beetje koel en ik blijf tot ongeveer 11 uur liggen Dus kortom de kleine mag van mij wel komen, maar ik heb zelf zo idee dat hij daar wel lekker zit hahaha Ach nog even doorbijten Succes meiden, we gaan ervoor! Gr. Patricia
Ik weet niet of het ook wat met de warmte te maken heeft, maar hier het zelfde verhaal hoor. Ik ben mijn "dikke buik" (toch wel bescheiden qua omvang) ook nog niet beu, maar van mij mag de baby nu ook wel komen... Groetjes, Ramona
Nou ik geniet lekker, van mij mag de baby nog zeker 4 weken blijven zitten waar die zit. Heb er geen last van, vind het heerlijk als het schopt en ja de warmte is niet fijn maar ik red me wel. Vind het heerlijk thuis. Lekker dingen doen in eigen tempo niet te veel en niet te weinig. Heb nu wel bedrust gekregen omdat mijn bloeddruk te hoog is en moet morgen naar het ziekenhuis naar de gyn, maar maak me geen zorgen. Urine is goed en het hartje klopt goed van de kleine. Nee laat mij nog maar lekker genieten van het wonder in mijn buik.
ik ben het wel beu.... en mag van mij part zo snel mogelijk door die 33 dgn heen zijn... maar ik heb inderdaad erge last van vocht poten en erge straie wat me al niet te blij maakt... verder is mijn kleine zo actief dat ik de hele dag rechtop spring als hij beweegt... en de verveelde voetjes tegen me ribben en in me zij maken me ook niet blij... daarbij maagzuur enz... kortom een echte zwangerschap !!!