Gevoel dat kwaaltjes afnemen, slecht teken??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Miertje84, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Norki maki
    Ik heb dat ook steeds hoor dat ik me zorgen maak . De ene dag voel ik me goed de andere dag maak ik me druk en ben ik bang dat het fout is .
    Ik denk toch dat het er allemaal bij hoort en dat het vast goed komt!!

2. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Hey Rissie. Ik heb precies hetzelfde. Maar probeer mezelf wel elke keer een halt toe te roepen. Want het gaat niet altijd fout. Natuurlijk is er een kans maar als dat mij moet overkomen doe ik er toch niets aan. De pest is dat er zoveel over wordt geschreven, wat logisch is en je dat dan gaat lezen. Moeten we eigenlijk niet doen. En gewoon geduldig afwachten. Ik denk dan af en toe, zal je net zien .. Heeft het zo lang geduurd en dan overkomt het mij ook nog dat het misgaat. Maar dat is een beredenering van niets natuurlijk. Hopen en bidden dat het bij mij mag blijven, en dat we volgende week een hartje zien en horen. Hoop en duim ook voor jou en alle anderen!
    Het is inderdaad echt iets wat erbij hoort denk ik.

3. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Vandaag helemaal geen symptoom... Hoe is het bij anderen?

4. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Hey het hoeft niet persee wat te betekenen. Bij mijn zoontje had ik alleen pijnlijke borsten en steekjes in mijn baarmoeder. ..maar dat nam af en vroeg me ook af of het nog goed zat. En dat zat het ook.

Bij mijn vorige zwangerschap veel misselijk en dat ging fout.

Nu heb ik niet eens door dat ik zwanger ben, maarvben het toch.

5. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Hey Bodien. Oh dat is dan ook tegenstrijdig. Gefeliciteerd. Hoe ver ben je? Ik probeer ook gewoon lekker positief te zijn vanaf nu. Ben zwanger dat is een feit, na een heel lange tijd. Dus of het nu blijft of niet. Het kan en dat is al reden genoeg om blij te zijn! 😍

6. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Jah elke zwangerschap is weer anders. En we kunnen er jammergenoeg weinig aan doen als het wel fout zou gaan. Na de miskraam wacht ik het ook gewoon weer af....maar mijn gyn zei dat het vaker wel goed gaat als niet. Dus dat is wel weer positief

7. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Daar houden we ons aan vast!! Kijk heel erg uit naar de echo aankomende vrijdag!

8. maja89

maja89 Actief lid

29 jan 2012
    471
    5
    18
    Ik ben ook sinds deze week veel minder misselijk en nu sinds een paar dagen eigenlijk amper nog! Begon me ook al zorgen te maken! Maar gelukkig hebben we dinsdag een mooi kindje met een mooi kloppend hartje gezien! Dus ik ga er vanuit dat alles nog steeds goed gaat daar binnen:) al hoop ik soms ook ff dat ik toch weer ff flink misselijk word, maakt je toch wat zekerder vind ik haha. Maar voor nu geniet ik even van het niet misselijk zijn hihu

9. sascha12

sascha12 Lid

25 jan 2015
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook last van.. heb wel nog steeds een beetje gevoelige borsten en pijnlijke tepels. En nog steeds het menstrutie achtige gevoel in mijn buik. Ben ook steeds bang dat het niet goed zit. Maar dit komt denk ik omdat mijn zus en schoonzus allebei miskramen hebben gehad en ik hierdoor bang ben dat het mij ook gebeurt.. maar zolang als er geen bloedverlies is en ik geen krampen heb ga ik er van uit dat het nog allemaal goed zit. Kan niet wachten op mijn echo! Duurt alleen morgen nog 3 weken...

10. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Het is allemaal heel erg herkenbaar. Ik voel me erg goed weinig kwalen en heb er vertrouwen in en dat vind ik dan ook weer eng. Maar hou me vast aan het feit dat het in de meeste gevallen gewoon goed gaat. En als het niet goed gaat veranderen we daar uiteindelijk ook niets aan!

11. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    En 3 weken wachten duurt echt nog lang! Succes met wachten 😅

12. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Idd Norki Maki zo zit ik ook....

13. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    En dat is best lastig met vlagen. Maar merk dat het me nu de meeste tijd wel lukt om positief te zijn en vertrouwen te hebben. Zo lang ik niet teveel lees over miskramen en missed abortions gaat dat eigenlijk heel goed.
    Maar als ik weer dat soort dingen lees word ik gelijk onzeker. Proberen dat soort niet meer te lezen dus. En duimen en hopen dat we bij de 90% zitten! En die kans is groot! ✌🏼️

14. Oxygen

Oxygen Actief lid

4 okt 2014
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh wat een opluchting.. ik ben niet de enige! Nu 5,5 wk zwanger en sinds 1,5 dag is dat ontzettende opgeblazen gevoel weg uit mn buik en ben sindsdien eigenlijk alleen maar bang of onzeker. En lezen over missed abortions is echt de stomste fout want dan denk ik.. aaah nee, dat zal ik wel hebben! Maar pas als ik een echo heb ben ik opgelucht denk ik.. helaas duurt dat nog ff

15. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Herkenbaar hoor. Maar ik probeer dat echt los te laten. Er zo relaxed en realistisch mogelijk mee om te gaan en vertrouwen te hebben. Lukt de laatste week best aardig. En lees niet zoveel meer over de negatieve kanten dat helpt ook!

Deel Deze Pagina