Innesteling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pim, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb sinds vanmiddag een beetje krampen in mijn buik. Het lijkt op krampen die je vlak voor je ongi krijgt. Zou dit innesteling kunnen zijn?

    Pim
     
  2. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Zou wel kunnen denk ik , want ik heb dat deze cyclus ook gehad en ik bleek zwanger.
    Dus het is mogelijk.

    Succes!!

    Groetjes
     
  3. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Whaaa spannend!

    Pim
     
  4. Chrizzzy

    Chrizzzy Bekend lid

    31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam

    spannend hoor... duim voor je
     
  5. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik probeer rustig af te wachten en niet te snel te testen, pas een paar dagen na mijn NOD op 18 november.

    Het is tenslotte ook pas de eerste ronde.

    Pim
     
  6. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Heel spannend!! Ik ga ook zeker voor je duimen!!
     
  7. Jaimy

    Jaimy Lid

    6 nov 2005
    91
    0
    0
    Breda
    van mij ook de eerste ronde maar helaas net toen ik thuis kwam wat licht bloedverlies dus vrees dat de rode duivels er aan komen.Maar ja het zou ook te mooi geweest zijn als het de eerste keer raak zou zijn geweest.Haahah gister dus toch voor niks clear blue gekocht, maar ja die mag nog even blijven liggen voor hopelijk ronde 2 dan maar.
    Veel succes Pim en hoop dat t innestelingsbloeding was/is.
    liefs jaimy
     
  8. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Jaimy, ik hoop ook voor je dat het een innestelingsbloeding was!

    Toevallig heb ik ook gisteren een zwangerschapstest gekocht. Moest ik even later met dat ding in mijn tas door een beveiligingsapparaat met rontgen. Ik schaamde me kapot! hahaha.

    Ik houd je op de hoogte.

    Pim
     
  9. Jaimy

    Jaimy Lid

    6 nov 2005
    91
    0
    0
    Breda
    wat komischvan dat beveiligingsapparaat!Toevallig allebei gister! Nou ik ben zeer benieuwd en duim dat de rode duivels weg blijven voor jou! Succes!
    liefs jaimy, en thx voor jouw reactie,hoop ook dat het innestelingsbloeding was,maar als ik zo lees is dat altijd lichtroze en dat was dit beetje niet ,maar ja,dus moet jij voor de eerste ronde gaan nu he! hahaa
     
  10. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Ik hoop inderdaad ook voor je dat het raak is.
    Maar reken er maar niet op. Klinkt misschien een beetje negatief, maar zo is het niet bedoeld hoor! ;)
    Ik heb sinds ik in juni gestopt ben met de pil continue krampen in mijn onderbuik, de ene maand minder dan de andere.
    Als je echt in de veronderstelling bent dat je zwanger bent en je doet een test en die is negatief of je raakt ongesteld, dan kan dat heel hard aankomen.
    Maar ik duim voor je dat het raak is. :)

    Groetjes Nancy
     
  11. Jaimy

    Jaimy Lid

    6 nov 2005
    91
    0
    0
    Breda
    zat net even bij innesteling te lezen en weet eigenlijk zeker dat het bij mij zo niet is,ik zou over drie dagen volgens normale cyclus ongi moeten worden en dat ligt er zo dicht bij,dus heb banner maar op nul gezet en op naar volgende ronde,Maar pim als ik het bij jou lees zou het inderdaad kunnen,hopen maar!!!!
    liefs jaimy
     

Deel Deze Pagina