Ik heb een hele pijnlijke eisprong. Ik krijg altijd enorme krampen, bijna alsof ik weeën heb. Na een dag is het voorbij. Ik snap er niks van, heb dit nooit gehad. Zijn er meer meiden die dit hebben?
Ik heb dit 1x gehad direct na mijn mk. Het waren echt hele felle steken en duurden een uur of 2. Verder nooit meer gehad. Ik zou anders toch even naar de ha gaan voor de zekerheid!!
Ik heb het ook altijd. Heb ik voor de zwangerschap van Jason nooit gehad. Nu heb ik er echt wel een pijnstiller voor nodig zo erg zijn de krampen, steken. Het duurt bij mij meestal zo'n 4 a 5 uur. maar het begint de dag ervoor al met een drukkend, zeurend gevoel.
ik heb soms ook een heel pijnlijke eisprong, dat ik echt dubbelklap. ik vind het pijnlijker dan een ongi, het zijn echt felle steken. hoef je niet voor naar de ha denk ik hoor.
ja, dat gevoel van dubbelklappen herken ik wel! Heb net nog geschreven in ander topic, zal het even cc: "Een paar dagen voor de sprong krijg ik altijd stevige hoofdpijn, op de dag zelf heb ik een wat onbestemd gevoel in mijn buik/maag en heb ik een appel nodig (vraag me niet waarom, zal wel uit de Adam&Eva tijd stammen? ) om dat gevoel te neutraliseren. De eisprong zelf voelt als een stevige kramp onder in mijn buik, soms zo hevig dat ik even inelkaar krimp. (laatste keer stond ik krom bij de tramhalte, haha!). Stond er eerst niet zo bij stil wat het kon zijn, maar sinds ik mijn cyclus bijhou kan het niet missen wat het is! " Zou me er dus niet te druk over maken...het kan ook heel handig zijn als je hem voelt!