Ik heb dag 12/13 waars. mijn ei gehad, (zie temp kaartje) ook had ik rond deze dagen ei pijn, een positieve sensitest test en heel rekbaar, doorzichtig afscheiding wat ik nog niet eerder gehad heb... maar viel nu heeeel erg op! (hoorde later dat dit heel vr. afscheiding is) Mijn tempkaartje kunnen jullie vinden in mijn handtek. Ik heb een lichte daling gehad voor me ei.. (dit heb ik alle rondes zo) maar ook maar een lichte stijging na me ei! (normaal schiet deze flink omhoog zeker 2/3 dagen erna) Dit gebeurd nu niet, me temp is zelfs dag 15 enorm gezakt.... ik heb toen een test gedaan van sensitest die gaf ineens een streepje weer aan (terwijl de dagen na die positest het lijntje zo goed als weg was!) Later op de dag(17.30) toch ook maar de digitale cb testen gekocht en deze gaf negatief aan.... Vandaag (dag 16) IS mijn temp weer flink gestegen, en het stomme ik heb 2 vet positieve ovulatie testen...(9.30uur getest) een van sensitest en een van clearblue... Normaal stijgt mijn temp altijd nadat me ei gesprongen is en heb ik een lichte daling voor mijn ei, deze 2e keer is die dus eerst flink gezakt en daarna nog meer gestegen en heb ik een postieve test, dit is de 2e keer dus deze cyclus dat mijn testen positief zijn. Hoe kan dit?) Ik heb altijd een LF van 12 dagen.... Ik vind het erg raar en maak me ook een beetje zorgen. Sinds gister ochtend (met die tempdaling dus) heb ik weer wit melk achtig afscheiding die ik altijd na me ei heb tot aan ongi en soort brandend gevoel in onderbuik echt in het midden, en vandaag ook, nu ook echt een krampjes gevoel! En ik heb soms zelfs echt even een ongivoel in me rug! Maar zit nu dus dag 16 lijkt me erg vroeg (normaal heb ik dit pas dag of 4 voor ongi.) Jullie een idee???