Hallo, Ik heb een vraagje en hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen.. Ik ben morgen 3 week over tijd en heb inmiddels al 3 testen gedaan en al deze 3 testen waren negatief, maar nog steeds niet ongesteld! Morgen ga ik een afspraak maken bij de dokter. Maar vroeg me af of iemand hier dat ook mee heeft gemaakt. En ben je toen alsnog wel ongesteld geworden of was je wel zwanger ondanks de negatieve uitslag van de testen? Hopelijk kan iemand me hier wat meer over vertellen en tevens is dit ook even een soort uitlaatklep voor mij liefs Rosalynne
Ik weet niet of je al lang gestopt bent met de pil anders zou je nog wel eens aan het ontpillen kunnen zijn,ik moet zeggen dat ik daar helemaal geen last van heb gehad maar dat heb ik nogal eens gelezen hiero. Het kan ook zijn dat je een menstruatie over slaat ik snap heel goed dat het frusterend is omdat je eigenlijk verwacht niet ongesteld zou wel eens kunnen betekenen dat je zwanger bent,neschien dat de huisarts een bloedtest kan doen dat weet je ook meer. Verder hoop ik dat als je dan nog steeds nega test je snel weer je duivels kan zien. Succes verder jeslin
Dan kan het dus niet meer van het ontpillen komen. soms komt het voor dat een vrouw een menstruatie overslaat of je bent stiekem toch zwanger alleen test je pas laat positief. Ik moet eerlijk zeggen dat ik denk dat je dan al wel een positieve test zou hebben. Inderdaad het beste is even naar de huisarts! Succes!