Sommige kledingomschrijvingen zijn stom

Discussie in 'De lounge' gestart door Joycey, 21 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

"Dit is een comfort-bh"

Ohhh, nee... Dan hoef ik hem niet. Ik was op zoek naar een martelwerktuig-bh.

"Een heupceintuur"

Nee, gewoon een riem, potverdikkie!

"Kantoorslip"

Oh, fijn! Dan kan ik mijn broek wel thuis laten.

"Halscollier"

Oh, gelukkig. Ik dacht even dat ik die ketting om mijn voet moest dragen. Pfffffffffffff. Een onderbroek jazzpants noemen? Halloohooo...

Serieus, wie verzint die dingen? Kennen jullie ze ook?

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Hahaha..
    Geen kleding..
    Maar vers geplukt op fruitsap.. Duhu...
    Of geplukt in het land van herkomst ( ik verwacht eigenlijk dat jullie de complete boom in het vliegtuig zetten om hier leeg te halen)

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hahahahapha dank je wel voor het lachen !

4. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    De action verkoopt comfort strings. Geen idee wat ik mij daar bij voor moet stellen. Ze zitten hoe dan ook irritant tussen de billen. :)

5. esme66

esme66 Niet meer actief

Hahaha, nee dat bestaat niet.!

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Don't get me started :$

Ik kocht verleden week een korset omdat het mijn figuur een beetje bijtrekt. Ik ben voor sommige gelegenheden wel een beetje ijdel waardoor ik mezelf niet langer uitgezakt op de foto's wil terug zien... Dus ik krijg dat korset binnen... Zit er een string bij. SERIEUS, een string!!!! Ik heb maatje olifant, nee echt. Ik ben gewoon 1 blok betonnen huis.

Dus mijn kerel zegt al grappend: trek hem eens aan :D Dus ik trek die string aan (en ik was al bang dat ik hem nooit meer terug zou vinden ofzo) maar man man man... Ik heb nog nooit zoiets rampzaligs aan mijn lichaam gehad, inclusief hechtingen na bevalling, dat er zo compleet debiel en waardeloos uitzag en ook nog eens verrot zat :p

Tsssk, strings :x

7. mumija

mumija Niet meer actief

Hahaha..kantoorslip..heb er nog nooit van gehoord..:D
    Mag je die alleen tussen 9.00 en 17.00 aan dan?:p

8. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    *proest*

echt lachen dit:)

9. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    #9 Miss Appletree, 21 aug 2015
    Laatst bewerkt: 21 aug 2015
    Joycey, meid, laat ik je een ding vertellen... Ooit toen ik nog een 22-jarige jonge hinde was met maat 38 en een derrière waar de zwaartekracht nog niet aan had getornd zat dergelijke ondermode ook voor geen ene meter ..... Euh millimeter. Terwijl ik in de kroeg met een leuke jongeman stond te praten, moest ik er steeds aan denken om niet totaal ongegeneerd een stukje stof uit mijn bilnaad te prutsen. Dus of je nu vol of minder gevuld bent, maakt voor de pasvorm niet uit. Die blijft prut. ;)

10. Luja

Luja Niet meer actief

Hahaha wat grappig :D

Ik heb het juist met de ''comfort slip".
    Hallo ik voel me in een onderbroek echt niet comfortabel.
    Ik draag vaak jurkjes waarin je een onderbroek gewoon echt ziet zitten, ik vind die zichtbare randen gewoon zo lelijk....
    Of ik voel de naden als ik op de bank draai. Nee ik haat onderbroeken.
    Ik voel me pas comfortabel (op mijn gemak) in mooie lingerie inclusief jarretels.
    Maar daar staat dan weer nooit comfort op, alsof dat niet lekker zou zitten voor wie dan ook :p

11. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ooh strings... Jaren geleden zat ik in de bus. 2 dames waren aan het praten over strings. Ja zegt de ene ik koop ze dus niet want mijn billen passen daar niet in.

Kon me nog net inhouden om niet luidop te lachen.

12. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik vind een string veeeeeel lekkerder zitten dan een gewone onderbroek.... als het het juiste materiaal en maat is dat wel, maar je hoort m niet te voelen

13. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Precies dit, ik heb dat ook gewone onderbroeken ga ik de hele tijd 'rechttrekken' heel irritant. Sinds ik een buik heb vanwege zwangerschap draag ik hipsters. (Ook al zo'n rare benaming:$)

14. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Dit
    Zit heerlijk hoor! Ik heb al jaren geen onderbroeken meer..

15. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Kantoorslip, gwoehaa!!:D

16. Manque

Manque Niet meer actief

"gemaakt van geweven kwaliteit" heb ik al een paar x zien staan op H&M online. Volgens mij slaat dat werkelijk nergens op. Ze bedoelen dat het geweven polyester spul is, maar die formulering is gewoon... idioot.

17. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik vind het soms hilarisch wat er op de kledinglabels staat.
    Zo heb ik veel babykleding waarin staat; KEEP AWAY FROM FIRE! like seriously? Kan zo een kledingstuk niet tegen vuur? ;)

18. Manque

Manque Niet meer actief

Nou, sommige kleding is zo plastic dat het dus aan de huid vastsmelt... die krijgen zo'n extra label. :(

19. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.254
    6.147
    113
    Ja, maar net of je je kind boven t haardvuur hangt. 😂 je kind houd je toch sowieso van vuur vandaan mag ik hopen?

20. Joycey

Joycey Niet meer actief

Deel Deze Pagina