Aah echt nice al die verhalen ben zooo nieuwsgierig, misschien ga ik wel wat eerder (18 weken ofzo) als ik de 20 weken echo pas laat heb..
Ik had heel sterk het gevoel dat ik in verwachting was van een jongen. Mijn man dacht dat ook, zelfs mijn omgeving schatte dat zo in. Tot ik bij de 20 weken echo gezien dacht te hebben dat we een meisje zouden krijgen (we wilden het niet weten!). Dat was echt een schok voor me en een omschakeling, ik ging er zó vanuit dat het een jongetje zou worden dat ik er geen rekening mee had gehouden dat het net zo goed een meisje kon zijn. Het aparte was dat tegen het einde van de zwangerschap steeds meer mensen zeiden dat het een meisje zou worden. En inderdaad, het is een meisje geworden.
Ik heb het 2x 'fout' gehad .. Bij de 1e dacht ik een meid en dat was toch echt een (heerlijk!) jochie. En nu bij de 2e was ik er van overtuigd dat we opnieuw een manneke kregen maar het blijkt een dochter te zijn!
Hihi, ik kon ook niet wachten tot de 20 weken echo. En bovendien wilde ik ook wel's een echo die gewoon voor de leuk was (hoe stom het ook klinkt). Ik heb vanaf het begin veel spannende echo's gehad omdat ik medische indicatie had en een groot risico dat er iets mis was. Gelukkig bleek alles super bij de 20 weken echo!! Met 17 weken en 2 dagen hadden we de pretecho en toen was er al geen twijfel mogelijk .
Ik heb altijd gezegd dat mijn eerste kindje een jongen zou worden, TOT ik een positieve test in mijn handen had. Het voelde ineens als een meisje. Echt iedereen hield het op een jongen, alleen mijn man en ik waren overtuigd van een meisje. &Het is inderdaad een meisje
Ikzelf dacht iei een meid, maar draaide langzaam om naar een jongen. Mijn schoonvader zei jongen en die volet dat soort dingen toch. Heb nog nooit gehoord dat hij het fout had. En welja, het wordt een jongen!! Helemaal top, maar een meid was net zo welkom. Chantal
Wij wisten vanaf het begin heel zeker dat we een jongen zouden krijgen, vlak voor de 20 weken echo begon ik te twijfelen maar mijn vriend bleef volhouden En op de 20 weken echo was ook heel duidelijk een ventje te zien
Superleuk om dit te lezen.. kan alleen nog niks zeggen over mijn situatie.. Ik heb de hele tijd jongen geroepen nu toch heel sterk een meisje. Ben er nog niet uit over ik het geslacht wil weten bij de 20 weken echo... moeilijk!!
ik was vanaf het begin er al sterk van overtuigd dat het een meisje zou worden..toen de echoscopiste riep bij de 20 weken echo..ja een meisje..was ik ook totaal niet verrast hahha
Ik dacht gelijk een meisje hiervoor miskraam gehad daar dacht ik ook een meisje. Ben voordat we de pretecho met 17 weken hadden met mn stiefzoontje naar de Hema gegaan en hij mocht iets uitzoeken kwam hij met roze regenlaarsjes aanzetten en roze sokjes hihi echt heel schattig. Wat het uiteindelijk wordt houdt ik nog lekker ff geheim... duurt nu niet zo lang meer!
Bij mijn zoontje wist ik eigenlijk wel zeker dat het een menneke was. En dat klopte. Ik heb nu het gevoel dat het een meisje is, maar het is een gek gevoel want volgens mij kan ik helemaal geen meiden krijgen haha! Ik ben erg benieuwd, op 18 feb hebben we een pretecho en dan willen we het wel weten.
Bij de eerste hadden we gelijk een gevoel:ja een meisje.Ik keek ook alleen naar meisjeskleertjes en de naam wisten we ook gelijk.Nu heb ik weer een gevoel van meisje(nog sterker dan bij de eerste)alleen papa weet het nog niet.Ben benieuwd,we willen het wel weten.
Bij onze zoon wist ik het al van te voren zeker: dit is een jongen en dat was ook zo. Deze keer dacht ik vanaf het begin een jongen, maar tijdens een echo bij 18 weken leek het meer een meisje te zijn.. Ik bleef het gevoel houden dat het een jongen is en heb GELUKKIG niets roze aangeschaft, want bij de 20 weken echo was het 100% een JONGEN! Dus beide keren zat mijn gevoel helemaal goed.
Ik neig steeds meer naar een jongen, maar moet nog 5 weken wachten tot 20 weken echo om het te weten. Dus ben benieuwd of mijn gevoel klopt.
Het was niet zo dat ik 'zeker wist' wat er in mijn buik zat, maar gaandeweg kon ik me niet meer voorstellen dat het iets anders zou zijn dan een meisje. Ook echt in die bewoordingen. En het bleek idd een meisje te zijn!
Mijn gevoel was juist. Ik had erover gedroomd, dat ik al bevallen was, en uit de 20 weken echo is het ook gekomen
hihi loopt wel lekker dit topic Echt fascinerend! 2 mensen denken bij mijn echo's een jochie te zien en 1 persoon een meid.. en nav die echo nadat ze het heeft uitgelegd zie ik dat er ook wel in Spannend spannend.. morgen aan de vk vragen wanneer ik het beste echo kan doen eventueel. Ik ga zoiezo voor de 20 wkn echo een geslachtbepaling echo laten maken aangezien ik een week ervoor naar de 9 maanden beurs ga en ik wil wel lekker gericht kunnen shoppen
bij fynn had ik gelijk een jongetjes gevoel. iedereen zei een meisje ik als enigi een jongen. ik heb me dan ook verbaast dat de eerste echt 16 weken een meisje werd gezegd. maar het lach wekkende was dat er met de 20 weken echt werb gezegd een jongen zelfs in 3d hebben ze het laten zien ik heb me kapot gelachen. niemand wilde ons geloven. nu zegd mij gevoel heel sterk een meisje'. ik ben ook de heletijd bezig met meiden dingen. terwijl ik bij fynn juist jongens dingen zocht. nog een paar weekjes dan weten we het
Bij de 1e was het vanaf dag 1 dat ik het gevoel had dit wordt een jongetje en dat klopte. Bij deze zwangerschap denk ik een meisje, wat het geslacht is weten we nog niet.