Harde buiken, meer bij 3e zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamvan4boys, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Hallo,
    Ben nu bijna 32 weken zwanger van ons 3e wondertje en heb sinds een week meer last van harde buiken. Gisteravond begonnen ze zelfs pijn te doen. Is dit normaal bij een 3e? Moet volgende week weer op controle en krijg dan weer een echo (kindje loopt 2 weken voor op groei) Zal dan de vraag ook voorleggen, maar misschien zijn er hier die meer weten

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja is normaal.....alleen ze mogen geloof ik geen pijn doen, tis altijd wel een vervelend gevoel maar anders ff VK bellen. Maar mij is gezegd hoe meer zwangerschappen hoe gauwer en vaker harde buiken. Maar wel teken van je lichaam dat je rustig aan moet gaan doen.

3. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ha! Of het normaal is weet ik niet maar hier ook beduidend meer last van dan bij de vorige 2. Net zelfs onder het wandelen en savonds als ik naar bed ga pfffff ook hier doen ze zeer, ik zou het zeker aankaarten bij de vk. Succes met de laatste loodjes

4. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ik had ook veel meer harde buiken bij zwangerschap 3 en 4 dan bij de eerste 2 zwangerschappen. Ook mijn zwangerschapsbuiken werden steeds groter. Ook was het indalen van de baby behoorlijk gevoelig.

Ben benieuwd hoe dat deze zwangerschap zal zijn. :D

Deel Deze Pagina