gevoel hebben dat het kindje eerder komt

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anja 29, 1 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Bij Ryan dacht ik dat ik een paar dagen overtijd zou lopen en m'n man dacht dat ik iets vroeger zou bevallen. Precies 4 weken te vroeg was Rayn daar ineens! Alles was gelukkig al klaar, maar absoluut niet het gevoel gehad dat hij eerder zou komen.
    Nu houd ik me maar voor dat ik ruim overtijd zal lopen, want anders duren die laatste weken wel héél erg lang.

2. essepes

essepes Actief lid

18 aug 2006
    198
    0
    0
    Ik had het gevoel dat hij vroeger zou komen, maar uiteindelijk heb ik nog 5 dagen overtijd gelopen. Dus mijn gevoel zat er behoorlijk naast deze keer ;)

3. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja ik dacht ook vanaf het begin dat hij eerder zou komen, en je ziet het met 33 weken is onze zoon geboren. (alleen zo vroeg dacht ik nou ook al weer niet dat ie zou komen)

4. janna1982

janna1982 Lid

14 sep 2006
    70
    0
    0
    Was vandaag bij me gynaloog met toevallig dezelfe vraag...

Mijn gevoel zegt ook dat de baby eerder komt :(

5. xje

xje Actief lid

26 feb 2007
    157
    0
    0
    ZH
    Bij mij precies hetzelfde!

6. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Ook ik heb het gevoel dat de beeb eerder gaat komen! Maar dat kan komen door mijn ziekenhuisopname ivm bloedverlies. Ook heb ik steeds harde buiken enzo. Zal het vanmiddag eens met mijn VK bespreken. Ik hoop wel dat mijn gevoel niet klopt trouwens en dat het nog een tijdje gaat duren ;)

7. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Ik heb ook het gevoel dat ons meisje eerder gaat komen zo rond de 37 weken . Maar goed je weet het maar nooit en het kan ook anders zijn.
    Ik moet wel zeggen dat ik nu de kriebels krijg aangezien we nog zoooooo veel moeten doen. We gaan nu eerst een week op vakantie en dan moet ik echt zwaar aan de slag!

8. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Ik heb ook het gevoel vroeger, maar hoop het ook.
    De eerste is a term geboren, de tweede twee weken te vroeg, en nu al tijden last van harde buiken en voorweeen.
    Sinds gisteren is het echt onrustig, kan het niet echt uitleggen.
    Ben al de hele week bezig met de laatse dingen te regelen, de behoefte werd ineens heel sterk, dus wie weet?

Deel Deze Pagina