nu al EIGENWIJS!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door gipsy68, 2 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gipsy68

gipsy68 Lid

9 feb 2007
    40
    0
    0
    vlissingen
    hoi hoi
    heb mijn 20 weken echo gehad en wij wilden heel graag weten wat het word en wat denk je?
    is nu dus al eigenwijs! :rolleyes: gna
    het vertikte het dus gewoon om de beentjes van onder de billen te halen!
    het belangrijkste was wel dat ze geen zichtbare afwijkingen hebben gezien maar toch! net zo eigenwijs als zijn/haar paps dus haha

2. chantalk

chantalk Fanatiek lid

haha! tja hij of zij wil het graag nog spannend houden voor jullie. ;)

3. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Had ik bij mn dochter ook ;) de beentjes ervoor(dachten een meid, maar niet zeker)
    En bij deze zat de navelstreng er tussen :( maar ze dachten dus weer een meid, maar ook niet zeker, maar ja... wie weet met een volgende echo?

jessica

4. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    leuk is dat he hihi,
    die van ons hield de hele tijd haar handje tussen de benen. Eerst gokte de gynecologe en daarna zei ze "ja het is zeker een meisje".

Ik moest eerst een rondje gaan lopen om te kijken of ze een andere houding zou aannemen, en dat deed ze.

5. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Hahahaaah, die van ons is ook zo eigenwijs, alleen dan nét even anders. Hij wilde dus wel steeds zijn geslacht laten zien (wat moet ik daar nu van denken ;) ) maar dus niet de rest van zijn lichaam wat de echoscopiste dus wilde checken. Ook heel eigenwijs dus. Kwam er op neer dat ik 45 minuten de 20 weken echo heb gehad omdat meneer alleen maar wilde laten zien wat ie nou eigenlijk wel niet was! :)

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hier een ander soort eigenwijsheid. Ons kindje beweegt heel veel en soms hard, behalve als papa zijn hand op mijn buik legt. Dat stopt het ineens. Wel sneu, maar ja, ik zeg maar steeds dat zijn hand rustgevend en vertrouwd is. Als mijn man er niet aankomt, kan hij het gelukkig wel zien bewegen, want mijn buik golft wat heen en weer!

7. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Heeft ze bij mij niet gedaan... wie weet had ze het dan ook beter gezien?

8. angel11

angel11 Lid

12 okt 2006
    99
    0
    0
    Breda
    Hier nog een hele eigenwijze.

Met de 20 weken echo konden ze na ruim een half uur niet alles beoordelen of de kleine afwijkingen zou hebben en het geslacht was ook niet te zien dus ik moest de week erop terugkomen.
    Met de 21 weken echo lag het er weer niet optimaal voor maar naar een tijdje konden ze alles uitsluiten gelukkig, maar het geslacht was weer niet te zien.
    Nu hebben we volgende week een pretecho en dan hopen we dat de kleine er wel goed voor ligt want het zou zonde zijn als je alleen maar een rug ofzo te zien krijgt.

9. gemini79

gemini79 Lid

9 jan 2007
    34
    0
    0
    Heel herkenbaar, die van ons speelt ook verstoppertje tijdens de echo's. Bij de 20 weken echo was het geslacht niet te zien, maar ook de onderkant van de ruggengraat niet, dus moesten we nog een keer terug. Toen wel alles kunnen zien behalve het geslacht dan.
    Bij 25 weken een pretecho gehad, maar ook dit keer de benen stijf bij elkaar en zelfs de handen voor het gezicht. Ook hier moesten we nog een keer terug. Maar na vier echo's uiteindelijk toch een duidelijke blik op het geslacht kunnen werpen en een paar minuten naar het gezichtje kunnen kijken.

10. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ja dat is hier ook zo. Ik heb een ontzettende druktemaker in mijn buik die op alles reageerd wat op mijn buik komt (schopt bv steeds tegen de doptone waardoor het hartje niet te luisteren is, waar ze hem ook zet hij draait erheen. Ook boeken, de kat of een glas mag absoluut niet op mijn buik steunen er wordt net zolang geschopt tot het eraf is)
    Maar zodra papa ook wil voelen draait hij zich er wel naar toe maar schopt niet :( Gelukkig schopt die smurf zo hard dat het wel al aan de buitenkant te zien is (waar hij overigens ook vaak mee ophoud als papa in de buurt is)

Deel Deze Pagina