ik heb een raar gevoel in mijn buik het lijkt net of het schopjes zijn. als je speer in je arm of in je been trilt zoon zoort gevoel geeft dat. wie kan mij vertelen of je dat ook zo voel of hoe dat anders voeld. veel liefs
Krampjes van je baarmoeder? Ben je wel zwanger? Dan kan het bandenpijn zijn....heb ik van horen zeggen hoor Elmo
ik ga dinsdag naar de paragnost die kan dingen zin en voelen. meschien kan zij het wel zien ik vind het zo spannent. veel liefs
Het rommelen van je darmen voelt net als de eerste bewegingen van je kindje. Dus als je nog maar net zwanger bent zijn het denk ik je darmen die je voelt. Ik weet hoe het voelt om een kindje in je buik te voelen en in het begin moest ik daar steeds aan denken, maar het zijn mijn darmen.
het is wel een vreemt gevoel. maar ik heb gisteren nog een test gedaan maar het was toch positief. ik vind het wel spannent. veel liefs
ja maar dat is het juist.. als je net zwanger bent, moeten je darmen plaats maken voor je baarmoeder.. Die worden omhoog geduwd en, bij mij in ieder geval, zijn duidelijker aanwezig.. En die plopjes en dingen van je darmen lijkt dan of je rare dingen voelt in je buik
ja, ik denk ik ook. maar na hoe veel weken ga je het kleitje voelen weet jullie dat. dat zou ik wel willen weten. veel liefs
Ik heb pas 2 dagen geleden voor het eerst een mini tsja hoe noem je het plopje gevoeld. in mijjn boek staat een mooie vergelijking. doe je handpalm tegen je wang en prik kort tegen je wang aan de binnenkant met je tong. dat gevoel op je hand is wat je kunt voelen van je kleintje. maar ik heb mijn kleintje gisteren avond voor de tweede keer gevoeld. dus ik was vrij laat.
@van dijk: kan me nog een topic van je herinneren waarbij op de echo nog niets te zien was... heb je al meer duidelijkheid?
Ik heb vandaag ook zo'n pijn in mijn onderbuik het is net of mijn baarmoeder is gezakt zo voelt het Als ik druk zet of moet hoesten dan voel ik een hevige pijn....heb het wel eens vaker maar wat het kan zijn? I DONT NO...
@Van Dijk Ik krijg er erge rugpijn van...maar ik kan niet zeggen dat het me uitstraalt naar de liezen of blaas. De pijn in de onderbuik is wel steeds aanwezig en als ik bukken moet belemmert het ook heel erg. Ik moet a.s maandag naar de gyneacoloog en dan zal ik dit verhaal meteen even meenemen.
ik heb dat dus ook als ik bukken moet of als ik moet niezen voel ik het ook. wel spannen hoor. maar ik heb laats weer een test gedaan van de krutvat maar die was ook heel licht positiefs ik moet eigenlijk alle testen even mee nemmen naar de ha. ik ben nog steets niet nogi geworden. gek allemaal. als je bent geweets maandag laat het even weten hoe het was geweest. veel liefs
Ik zal het zeker even laten weten morgen..... Moet er morgen middag heen, ben wel een beetje zenuwachtig hoor
hoi kreeftje1984. spanend voor je dus. ik moets eigenlijk vandaag ong worden maar ik ben het niet geworden. ik zat gisteren op de dank en ik voelde zo en toen leek het niet of er een lucht belletje om hoog ging heelvreemt gevoel. veeliefs
Ja het is erg vreemd allemaal zowel bij jou als bij mij Ik mag dan vanmiddag naar de gyneacoloog en ben ook erg zenuwachtig, ben erg benieuwd wat er allemaal uit zal komen :-k