Spierpijn in je buikspieren

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bientje, 23 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bientje

bientje Actief lid

21 nov 2006
    255
    0
    0
    Hallo!

Ik ben een aantal dagen overtijd maar heb samen met mijn man besloten om pas zondag te testen. In het verleden al vaker een langere cyclus gehad en we willen niet meteen weer teleurgesteld worden.

Ik heb al met een aantal mensen op het topic Persona gesproken, en daar ook maar diverse symtomen omschreven. Deze zwakken echter sinds gisteren weer af. Wel heb ik als ik s avonds net thuis kom van mijn werk trekkende buikpijn in de buurt van mijn onderbuik en steken in mijn lies.

Iets anders wat mij opvalt sinds vandaag is dat ik al een paar dagen een soort spierpijn lijk te hebben in mijn buik. Het verplaatst wel steeds, ik heb wel een continu zeurende pijn in mijn onderbuik (geen ongigevoel) maar nu ook steeds in mijn bovenbuik. Ik heb verder niet gesport of getilt waarvan ik het zou kunnen hebben.

Mijn vraag is nu of iemand daar ook last van heeft of heeft gehad icm een zwangerschap?

Alvast bedankt.

Liefs Sabine

2. Elena

Elena Actief lid

1 sep 2007
    241
    0
    0
    Hoi bientje!

De spierpijn in je buik heb ik al meerdere malen als symptoom bij zwangeren vrouwen gelezen ;) En ook je andere klachten klinken als zwangerschapssymptomen......

Wil je niet gelijk te veel hoop geven, maar het ziet er goed uit ;) Spannend ben erg benieuwd!

Hoop t voor je, suc6!
    Liefs Elena..

3. bientje

bientje Actief lid

21 nov 2006
    255
    0
    0
    we wachten het gewoon af, morgen doe ik de test en dan weten we meteen waar het aan gelegen heeft (hoop ik)...

4. bientje

bientje Actief lid

21 nov 2006
    255
    0
    0
    Hoi Elena,

Je hebt gelijk gehad zoals je ziet!

Liefs Sabine

5. 0arwen0

0arwen0 Lid

18 nov 2007
    6
    0
    0
    zelfstandige
    rotterdam
    proficiat! en ja ook ik ken het kwaaltje...:)

6. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    ik heb het toen ook gehad die erge spierpijn
    maar ik had het zo erg dat ik over de grond moest kruipen :(
    en het was echt spierpijn
    en als ik stil op de bank zat was er niks aan de hand

maar nog gefeliciteerd met je zwangerschap ;)

7. diaantjuh

diaantjuh Lid

16 jul 2007
    66
    0
    0
    woonbegeleidster
    breda
    van harte gefeliciteerd!

en ik heb het ook, kan ook mijn buik niet meer inhouden waardoor het lijkt of mensen het nu al aan me kunnen zien haha.

Diana

Deel Deze Pagina