Hey meiden, Wat vinden jullie.. Ik ben vrijdag 30 weken zwanger en heb ervoor gekozen om zwangerschaps yoga te gaan doen. Ik heb al eerder een yoga les gehad en dat was erg ontspannend alleen die school geeft helaas geen zwangerschaps yoga. Ik heb dus gekozen voor een voor mij onbekende yoga "school". Nu zit ik in een les met allemaal leuke meiden alleen valt de docent een beetje tegen. Ze praat veel en ik heb het gevoel dat ze een beetje aanmodderd, helemaal niet vergelijkbaar met eerdere yoga lessen. Tevens stond er op de site dat de partner lessen gegeven worden door een man (osteopaat), alleen door bezuinigingenwordt de les niet meer door hem gegeven maar door de gewone yoga docente. Vandaag liet onze docente weten dat de muziekles die eigenlijk in ons pakket zit ook niet door gaat maar dat wij tegen betaling deze les weer mogen volgen (ook deze zat in ons pakket werd op de site aangegeven.) De prijs die wij betaald hebben voor de yoga gaat hierdoor niet omlaag. Wat vinden jullie..
Klinkt niet goed, zeker niet omdat je er zelf geen goed gevoel over hebt. Je moet je tijdens zwangerschapsyoga/gym/etc zelf goed voelen en het idee hebben dat je er wat aan hebt. Ik zou mn geld terug vragen en een andere cursus doen.