wanneer eerste verschijnselen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by stamboom, Aug 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stamboom

stamboom Bekend lid

Nov 17, 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    De vraag zegt het al: wanneer dachten jullie voor het eesrt dat je zwanger zou kunnen zijn voor je positief teste en wat voelden jullie?

2. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

hoi hoi,

ik dacht een week voor mijn NOD al zwanger te zijn.
    had toen al dikke blauwe aders op mijn borsten die meteen ook erg stevig waren. was erg moe (mensen dachten dat ik griep had), en had krampjes die leken op ongi krampjes. en ik wist het gewoon, heel mijn gevoel zei dat het zo was :)

groetjes jannie

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Ik dacht zwanger te zijn toen ik overtijd was en opmerkte dat ik me anders voelde dan normaal voor mijn ongi. Bij de zwangerschap van mijn dochter wist ik het pas toen ik 10 dagen overtijd was en een test deed. Heel verschillend dus :D

4. Nijntje1978

Nijntje1978 Actief lid

May 19, 2008
    205
    0
    0
    Brabant
    De enige reden dat ik ging testen was omdat ik overtijd was, verder merkte ik niets. En dat is nog een aantal weken zo gebleven, vanaf een week of 8 werd ik best heel moe maar verder heb ik nooit kwaaltjes gehad in het begin.

5. Marietje83

Marietje83 Actief lid

Jul 12, 2008
    479
    0
    0
    Ik heb ook pas getest toen ik overtijd was. Had eigenlijk helemaal geen typische symptomen. Ik had juist heel erg het gevoel dat ik ongesteld ging worden! ;)

6. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,623
    0
    0
    ik had ook heel erg het gevoel ongesteld te worden

7. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik voelde niets, dat deed me eigenlijk denken aan zwanger zijn. Normaal merkte ik het wel als ik ongesteld moest worden en nu voelde ik gewoon niets. Klinkt misschien raar maar zo voelde ik het. Ik heb ook pas een paar dagen na NOD getest. Wel nog met de gedachte het zal wel niet zo zijn.

8. Jewel

Jewel Bekend lid

Jun 9, 2008
    553
    0
    0
    Ik dacht toen gewoon ongesteld te gaan worden...had al paar dagen ongikrampen...en had toen altijd cyclus van 28 dagen en met 31 dagen getest, omdat ik steken voelde in mijn buik...dus dacht het pas toen ik paar dagen overtijd was...

9. Apekopje

Apekopje Lid

Aug 16, 2008
    8
    0
    0
    ik had ook krampen in mn onderbuik. voelde alsof ik ongie moest worden. ik wist het diep van binnen en heb een test gedaan! binnen 1 minuut waren er al 2 streepjes te zien!

Share This Page