ik zou graag van de (bijna)mama s willen weten wat ze dachten wat het geslacht zou worden (jongen of meisje)en of ze gelijk hadden. ik ben (nog)niet zwanger maar heb altijd het gevoel gehad een meisje te krijgen.
Bij mij klopte het niet Dacht ook altijd al voor ik zwanger was . maar twee weken geleden is toch gebleken dat dit echt niet klopte! Maar ben wel super blij met mijn kleintje hoor! grtz x
Ik denk dat het een meisje word.weet niet waarom maar heb dat continue in mijn hoofd. Ben ook al aan het bedenken wat voor meisjes naam het zal worden haha. Over 13 weken zal ik aangeven wat het is dan doen we een pretecho. Bij ons in de buurt kan dat pas na 19 weken, weet iemand waar het sneller kan?
Ik WIST vanaf het allereerste begin dat ik een jongen zou krijgen, en het klopte. Voordat ik zwanger was van Joey heb ik een miskraam gehad. Mijn moeder merkte laatst op dat ze benieuwd is wat dat kindje geweest was. Ook een jongen, ik weet het zeker. Als je trouwens een HEEL regelmatige cyclus hebt, dus HEEL STIPT. En je weet PRECIES je ovulatiedag, dan kan je met vrij veel zekerheid weten wat je krijgt Ik ben altijd heel regelmatig, stipt op de dag ongesteld. Altijd precies 28 dagen
Als je nog niet zwanger bent kan dat alleen maar toeval zijn als het ook zo is. Als je dus een meisje krijgt Het geslacht van het kindje schijnt te maken te hebben met het tijdstip van ovuleren en het tijdstip waarop je gemeenschap hebt en de spermacellen dus richting jouw eitje gaan
Ik dacht een jongen, maar het is toch echt een meisje. Eigenlijk maakt het ook niet uit, als het maar gezond is niet waar. Vind het nu echt super dat we een meisje krijgen en had dat tevoren niet gedacht. Het is gewoon een wonder om met zo'n echo te zien dat alles erop en eraan zit en dat het jouw kindje is.
Toen ik wist dat ik zwanger was had ik t gevoel dat het een jongen zou zijn. Ik droomde ook sindsdien over de bevalling enz en ook elke keer dat ik beviel van een jongen. Nu heb ik me 3d echo gehad en ik had gelijk . ik krijg een knul
Ik wist bij marki voor 1000% zeker dat het een jongen zou worden en dat klopte ook heb he gezegd vanaf de dag dat ik wist dat ik zwanger was. Nu heb ik totaal geen idee of voorgevoel.
hoe kan je dat dan heel precies uitrekenen? ik was altij heel erg stipt precies op tijd toen mijn cyclus regelmatig was. groetjes van bianc
Ik weet nog niet wat het wordt, maar heb al jaren het gevoel een meisje te krijgen. Mijn moeder en zusje zijn daar ook van overtuigd. En mijn man.die heeft nog niet eens een jongensnaam verzonnen, dus het moet gewoon een meid worden.
Bij mij klopte het wel! Ik heb altijd een gevoel gehad dat ik een meisje zou krijgen. niet dat een jongen niet welkom is.maar toch. ik ben gewoon een meisje-type. Mijn vriend dacht zelf dat het een jongen zou worden. maar mijn gevoel heeft me niet in de steek gelaten! Ik had zelfs al wat roze kleertjes gekocht voordat we de echo hadden gehad voor de geslachtsbepaling.
toen ik wist dat ik zwanger was dacht ik dit word een meisje maar toen ik de termijnecho in handen had dacht ik het word een jongen en daar bleef ik bij mijn man heeft altijd gedacht een meisje en het word een meisje!
'De Amerikaanse vrouwenarts prof. Shettles heeft vastgesteld dat zaadcellen die voor het mannelijke geslacht zorgen zich sneller voortbewegen dan de zaadcellen die verantwoordelijk zijn voor het vrouwelijke geslacht. Ook is vastgesteld dat de zaadcellen die voor een jongen zorgen eerder afsterven dan de zaadcellen die een meisje als resultaat geven. Wanneer geslachtsgemeenschap vlak vóór of zo kort mogelijk vóór het ovulatietijdstip (= het moment waarop een eicel bij de vrouw vrijkomt) plaats vind bereiken de jongensverwekkende zaadcellen gemakkelijk als eerste het eitje, omdat ze sneller zijn dan de meisjesverwekkende zaadcellen. Wanneer geslachtsgemeenschap plaatsvind als er nog geen eicel vrijgekomen is, zijn de snelle maar eerder stervende jongensverwekkende zaadcellen niet meer in leven om een later vrijgekomen eicel te bevruchten. De meisjesverwekkende zaadcellen in het lichaam van de vrouw zijn dan wel nog in leven om de eicel te bevruchten en zo voor een meisje te zorgen. '
met alletwee mijn zwangerschappen had ik het gevoel dat het een jongetje was, en ik had gelijk, heb nu twee knullen! wij zijn nu met de 3de bezig.
hey saona bedankt voor de uitleg! in dat geval zou het bij ons deze maand waarschijnlijk een meisje worden, 2 dagen voor de eisprong geklust. hahaha we zien wel, eerst maar eens kijken wanneer ik weer 2 van die mooie streepjes! groetjes van bianca
Ik heb al vanaf dat ik zwanger was het voorgevoel dat het een meid is. Nu nog een paar weekjes afwachten en dan weet ik of mijn gevoel gelijk heeft! Ik ben trouwens ook niet de enige, op mijn zus na zegt iedereen dat het een meid word. Is natuurlijk ook maar een gevoel bij iedereen! Ik hoop eigenlijk heel stiekem dat ik gelijk heb. hihi! Maar ja, ook al is het een knulletje, zolang het gezond is zijn we er al heel blij mee! Het is en blijft tenslotte een wondertje!