Zoals ik in een ander topic aangaf dat ik gister naar de VK ben geweest, en dat ze getoucheerd hebben ivm indalen van de baby. Gisteravond na het toilet bezoek zag ik opeens een beetje bloed liggen met stolsels erin Savonds voor het slapen gaan nog een keer.. Ik ben zo bang voor wat komen gaat.. mijn man is vandaag gewoon weer naar zijn werk.. het liefst hield ik hem hier ook thuis.. Gisteravond op bed meende ik al van alles te voelen.. ja je gaat er op liggen wachten.. Heb de plastic matras beschermer op mijn bed gelegt (niet eerder want het slaapt voor geen meter vind ik, dat geknisper.. en het zweet wil niet weg) Ik heb echt het gevoel dat ik komend weekend onze kleine meid kan/mag zien. Vanochtend was er niks aan de hand.. zonet kwam ik op de wc toen had ik erg veel donker gele afscheiding En ondertussen trappelt ze rustig verder in mijn buik.. net of er niks aan de hand is. Gister bij de VK gaven ze aan dat ik al wat onsluiting heb.. ook gaf ze een indicatie dat het kindje rond de 7 pond was.. Nou we zullen zien. Dit moest ik even kwijt!! Groetjes Kalush
oei wat spannend :shaking2: Ik hoop voor je dat het snel mag komen. Alvast een snelle en voorspoedige bevalling gewenst, :flower:
spannend zeg hou ons op de hoogte ennuhhh ... een hele voorspoedige bevalling en dat ie snel mag komen hihi
lucky you............. hopelijk mag je idd je kleine meid dit weekend al bij je hebben alvast veel succes met de aanstaande bevalling
oh wat spannend!!!!bij deze wens ik je een goeie bevalling en ik hoop voor je dat je dit weekend idd je kleintje in de armen kan houden!! liefs donky
Spannend Kalush ! Misschien behoor jij tot die 4% vrouwen die op de uitgerekende datum zal bevallen ! Ik denk dat dat slijm en een beetje bloed wellicht de slijmprop is geweest ... dan duurt het niet meer zo lang ! En al een beetje ontlsuiting ... spannend ! Had je haar gevraagd dat te controleren of doen ze dat die laatste keren standaard ? Ik voel ook van alles. Waatschijnlijk oefenweeën en inderdaad, die kleine beweegt er vrolijk op los. Heel spannend allemaal ! Ik hoop voor je dat het doorzet en dat je dit weekend mamma zult zijn ! Ik zal je goed in de gaten houden ! Groetjes, Nikki F
Ja het wordt idd erg spannend!! Gister ben ik het hele dorp nog omgelopen, vandaag kan ik bijna niet meer rechtop lopen, het trekt erg daar beneden. Wat betreft die ontsluiting, ik wilde zeker weten dat het hoofdje goed lag, en dat kon alleen door inwendig te voelen. Toen voelde ze dus ook dat er al ontsluiting was.. Had de laatste dagen erg veel last van harde buiken, deze hebben dus wel degelijk een functie gehad. Voor jou wordt het ook spannend NikkiF, 2 vriendinnen van me zijn 10 dagen voor de datum bevallen.. En aangezien het ook al een beetje rommeld bij jou.. Nou ik hou jullie vandaag op de hoogte als er iets zou veranderen aan de situatie! Groetjes Kalush
hey meis.. succes (ik ben ruim een week voor dato bevallen)... spannend hè! Maak je in ieder geval niet druk en probeer van elk dingetje iets positiefs te maken. Probeer er helemaal voor open te staan.. dan zal het zeker soepeltjes gaan~!
Wat spannend Kalush! Hopelijk heb je dit weekend nog jullie kleine meid in je armen! Ik wens je alvast heeeeeeeeel veel succes en een heeeeeeeeele voorspoedige bevalling! TOI TOI TOI!
spannend joh ik hoop dat het snel mag gebeuren, zit je ook niet in spanning. kun je je kleintje snel in je armen vasthouden . dus je kunt ontsluiting hebben zonder het te weten?
je kan al weken met ontsluiting lopen zonder het te weten! vooral die eerste centimeters voel je niet zo. je kan ook bloedverlies hebben van het toucheren, net als met strippen, of het zet door, of niet. maar probeer je niet te druk te maken meid, dat werkt juist weer tegen. heel veel succes!
ow ok thnx werdt al bang. heb al 3 dagen de voorweeén gehad. dus ikhoop dat hij dit weekend ook komt maar ja juist als je het hoopt komt het niet. kan bets dat ik de baby de gehele 40 wk zal dragen . ( in de familie komt het veel voor rond de 7e maand vandaar. had ook vroeg de oefen weeén en hij was al ingedaald ook heel vroeg. we wachten af. ik hoop voor kalush dat het snel zal vorderen leuk man.
Hoi Kalush ! Ja het is heel spannend allemaal ! Ik mag morgen weer naar de VK en ben daar ook erg blij mee, kan ze tenminste weer eens alles nakijken ... Ik hoop zo dat ze zegt dat het niet zo lang meer zal duren ... ik kijk er nu echt naar uit ! Veel succes de komende dagen ! Groetjes, Nikki F
Nou Kalush, het zal vast niet lang meer duren! Veel succes en ik hoop dat je bevalling voorspoedig verloopt!