gevoel jongen/meisje, en klopt het?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marina99, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. safian78

safian78 Actief lid

26 jan 2006
    428
    0
    0

ik ben altijd heel regelmatig ongesteld. Wist ook precies mijn ovulatiedag, maar wij waren op vakantie en we waren echt werkelijk een stelletje konijnen daar en daar ben ik dus ook zwanger geworden, de kans op een jongen is dan het grootst als ik het goed begrijp?
    Heb zelf geen idee wat het zal worden.

2. Niet meer actief

ik hab altijd geweten/gevoeld dat mijn 1ste kind een zoon zou zijn en dat klopte.

met de tweede hadden ik en mijn man geen idee en het was een meisje

met deze heb ik (een beetje) het gevoel dat het weer een zoon wordt en mijn man is er zeker van., we zullen zien! ;)

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38

als ik daarna kijk (ik ben ook altijd stipt optijd 28 dagen) dan zou mijn gevoel kloppen! Even afwachten hihi

4. mieke

mieke Bekend lid

hoi,

ik denk al van af begin af aan dat we een zoon krijgen
    maar of het echt zo is ?
    we zullen t nog even af moeten wachten
    maar ik ben erg nieuwsgierig

veel liefs mieke

5. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Bij ons zegt iedereen in de omgeving dat we een meisje krijgen, dus ik denk dat het een jongen is ;)
    Nee hoor, mijn gevoel zegt dat het een meid is, maar ik wil me daar niet teveel op vast pinnen. Een jongen zou net zo welkom zijn!Vind het wel moeilijker om jongensnamen te bedenken trouwens!Wil graag simpel, één lettergreep omdat onze achternaam vrij lang is. Maar in onze omgeving zijn al zoveel Gijs, Bart, Stijn en Bram!Nah ja, we hebben nog ff om goed na te denken :D

Liefs Emma

(Maandag 2 okt weer naar VK!)

6. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ik had het gevoel dat het een jongen zou zijn! Gisteren bij de echo zei de gyne dat ze een vermoeden had dat het wel eens een jongen zou kunnen zijn. Hij lag mooi met de benen open en zag een duidelijk uitsteekseltje! Bij een meisje zit dat nu niet meer zo naar voor maar gaat het naar binnen! Maar nog niets is zeker! De kans is allesinds groot! ;)

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    mijn gevoel is van het begin dat het ene jongen word. maar moeten nog een tijdje afwachten!

8. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Mijn gevoel zei dat ik een jongetje ging krijgen, maar het is toch echt een meid geworden.

xxx Vera

9. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    Ik heb zeer sterk het gevoel een meid te krijgen. Ik grijp makkelijk naar jurkjes en roze in de winkel. Ik weet het natuurlijk niet, maar het is mijn gevoel wat het zegt. Terwijl mijn hele omgeving zegt dat het een jongen wordt, ach ja 50 procent kans, we zullen het rond februari weten. Blijft spannend hoor!

10. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Ook mijn gevoel zegt een meid,
    een jongen vind ik net zo leuk hoor! :D
    Of het zo is. nog een aantal maandjes afwachten.

11. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Ik denk vanaf het begin al dat ik een jongetje krijg,maar we moeten nog een paar weekjes wachten voor we het weten.
    Ik droom ook vaak over het kindje,en het is altijd een jochie.Dat terwijl ik ook wel graag een meisje zou willen krijgen,het maakt me eigenlijk niets uit.
    Ook mijn vriend denk een zoontje te krijgen,net als iedereen in onze omgeving.
    Álle internet tests geven een jongetje aan,en ook verschillende pendels gaan mee.

Iedereen die kadootjes voor ons meeneemt,geeft een blauw rompertje,een blauwe knuffel en echte jongens schoentjes.
    Wat een stunt als het straks een meisje is! :)

12. Sam22

Sam22 Actief lid

28 jun 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    Ik heb vanaf de dag van de test gezegd dat we een jongen krijgen en die krijgen we ook.was zo duidelijk op de echo dat we er niet om heen konden. ;)

13. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Bij onze eerste zwangerschap wist ik zeker dat het een jongen zou zijn.
    Nee ik wist het niet zeker, maar dat was wat ik met heel mijn hart hoopte.
    Toen we hoorden dat het een meisje was, heb ik me toch heel erg moeten omschakelen.

Nu hoopte ik dat het een jongen zou zijn, maar dacht een meisje.
    En wat het word?
    tja dat is nog even wachten.
    Ik weet wel dat de meesten er allemaal naast zitten ;)

14. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Bij de zw. schap van mn dochter had ik meteen het gevoel dat het een meisje was, iedereen in mn omgeving zei dat het een jongen was, nou mooi niet, mn gevoel bleek juist te zijn.

Voordat ik weer zwanger werd had ik sterk het gevoel dat het een jongen zou worden, toen werd ik zwanger en kreeg ik het gevoel dat het een meisje zou zijn, nog iets van 10 weken wachten en dan zullen we het misschien weten :D

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Zowel ikzelf als mijn hubby hebben vanaf het begin het gevoel dat het een meisje is. maar ja dat weten we over een paar weken pas echt zeker he ;)

16. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Bij onze eerste wisten we zeker dat het een jongen zou worden. Nou mooi niet. Het was een meisje. Nu denk ik dat we een jongen krijgen. Heb zo'n gevoel, maar zal er wel weer naast zitten. Ach we zien wel. Het kan me eigenlijk niks schelen. Vind het allebei geweldig.
    X Linda

17. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Ik was er echt van overtuigd dat het een jongetje zou zijn, al vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was. Ik had ook echt verbaasd geweest als het een meid had geweest, zo sterk was het gevoel. Ik ben inderdaad bevallen van een prachtige zoon !

18. sabrina27

sabrina27 Actief lid

21 aug 2006
    279
    0
    0
    bij mijn eerste had ik vanaf het eerste moment het idee het is een meisje iedereen dacht een jongen en op het laatst ging ik twijfelen maar ik had het goed het is een meid.
    en bij de tweede had ik ook het idee het is een meid en bij de echo met 34w zagen we idd dat het een meisje was.
    dus bij mij klopte mijn gevoel wel.

19. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hmmmz ik krijg een meissie was overduidelijk te zien op de echo!
    maar ben wel nieuwsgierig hoe een jongetje er dan uit zie top een echo

20. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Wij (mijn man en ik) hadden vanaf het prilste begin (we wisten nog niet eens of het raak was) het gevoel dat het een jongen zou zijn.
    Nou, dat gevoel is uitgekomen!
    We zijn sinds 11 dagen de ouders van een gezonde zoon!
    Erg leuk!

Groetjes Niki

Deel Deze Pagina