gevoel jongen/meisje, en klopt het?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marina99, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Bij mijn eerste heb ik altijd gedacht dat het een jongen zou zijn maar het is een meisje geworden.

2. vonkje27

vonkje27 Actief lid

13 aug 2006
    269
    0
    0
    huismoeder
    hoogezand
    bij mijn eerste zoon,wist ik het door een vruchtwaterpunctie.
    maar bij de tweede werden mijn exman en ik gewoon wakker en zeiden tegen elkaar het word een jongetje.
    we hebben toen gelijk gehad.
    nu heb ik nog niet een sterk gevoel,maar zeker wel een vermoeden.
    deze word denk ik een meisje.

3. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik was er vanaf het begin af aan van overtuigd dat het een jongen zou worden, maar nu de bevalling dichterbij komt denk ik dat het een meisje gaat worden. We weten het niet dus nog een paar weekjes wachten.

4. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    nog even terugkomen op een regelmatige cyclus.ik heb een zeer regelmatige cyclus en heb *het* dwars door de eisprong gedaan (ik voel hem nl heel goed) en dan zou het een jongetje moeten worden!

maarja misschien was *het* tijdens de eisprong wel te laat en lag daar bij mij al 2 dagen meisjeszaad te wachten op het eitje.dat kan ook natuurlijk.haha

irissie

5. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Haha, het 'meisjeszaad' lag op de loer!

6. Hoi meiden,
    zal hier ff te lezen en nu krijg ik mijn 5de kindje en wil weten hoe dit dan werkt. Dat uitrekenen van de ovulatie en zo om te weten wat je krijgt. Dit kindje is 2 dagen of 1 dag voor de eisprong geknutseld. Ik ben echt heel regelmatig. Een cyclus van 24 dagen en zo. Wie o wie legt mij dit uit :) Misschien al gevraagd door iemand maar ik heb nog niet alles gelezen :oops:

Deel Deze Pagina