Hallo Dames, Ben nu 3 dagen geleden uitgeteld en heb al 2 mensen (niet mijn verloskundige) tegen mij horen zeggen: " oh die blijft nog wel een week zitten", " je buik zit nog te hoog". Heb het idee dat hij al heel wat gezakt is. Is het zo dat je buik echt heel lang moet zitten wil je gaan bevallen? Weet iemand hoe dit zit? Groetjes Karin
Ik sluit me aan bij Jacoba, je buik hoeft niet laag te zitten. Lotte is ook pas ingedaald tijdens de bevalling en had een giga buik die niet erg laag zat (ben bevallen met 41w2d).
bij mij was de buik al vanaf het begin heel laag en zij iedereen dat hij hoogstwaarschijnlijk wel eerder kwam, nou mooi niet dus tien dagen overtijd het blijkt dus wel dat je kindje komt zo gauw hij/zij er aan toe is en niet eerder. wat zegt je vk ervan dan? is het al helemaal ingedaald?
Halllo, Ja de baby is helemaal ingedaald en ligt met zijn hoofdje vast in het bekken. Dit inmiddels al een week of 2 a 3. Heb tevens inderdaad een hele grote buik en placenta aan de voorkant (weet niet of dat er wat mee te maken heeft). Groetjes Karin
Ik kreeg dit weekend juist iets anders te horen. "Jouw buik zit zoooo laag, ik weet zeker dat je de kleine volgend weekend hebt". Nou, laten we het hopen ! Als de buik nog vrij hoog zit, maar de kleine is wel volledig ingedaald kan het ook zo zijn dat het kindje vrij lang is. Ik denk niet dat het iets te zeggen heeft over wanneer je zal bevallen . Sterkte met de laatste loodjes Groetjes, Nikki F
Ik heb bij mijn eerste ook het tegenovergestelde gehad een lage buik en ook iedereen die tegen me zei ooh die komt wel eerder heb er ook op moeten wachten.Ze kwam met 40w+6dgn.Dus zegt niks denk ik. Succes met de laatste loodjes!
idd yentl het zegt helemaal niets bij mij was het precies hetzelfde alleen moest ik tien dagen wachten op mijn kleine kereltje.
Hoi Dames, Thanx voor jullie antwoorden. Het is nu gewoon afwachten alhoewel ik het erg moeilijk vind. Hoop dat de kleine zich snel zal melden maar het ziet er nog niet zo uit. Groetjes Karin
Mijn 1e is ook pas gaan indalen bij de bevalling; hij was 10 dagen te vroeg. Nu ligt de tweede al twee weken vast in de bekken maar helaas nog geen bevalling op komst. Dus je kunt er niks van zeggen. Silly
ach volgens mij zegt het allemaal niets hij/zij komt toch pas wanneer het er klaar voor is. heel veel succes met de laatste loodjes, ik weet wat het is de dagen duren dan veel te lang
hoi hoi ja precies die dagen duren zooooo lang zeg. Zit hier maar te zitten. Eigenlijk gewoon wachten op het moment dat het begint. Verlang gewoon naar buikpijn of het breken van de vliezen. pffffff. Groetjes Karin
hihi hier nog 1 die niet kan wachten. hoop elke avond als ik naar bed ga laat het maar komen. En elke ochtend sta ik op en dan is er niks gebeurd, moet donderdag weer naar de gyn en kijken wat ze gaan doen. Groetjes
Hallo, Moet zometeen naar de verloskundige toe. Ben benieuwd wat deze gaat zeggen en wat er gaat gebeuren. Vraag me af of strippen niet zou kunnen helpen? Ik weet dat ik vanaf 41 weken 3 dagen overgenomen ga worden door het ziekenhuis (CTG). Groetjes Karin
haha weet je, 1 ding moeten we eens afleren. en dat is om niet te luisteren naar mensen die het allemaal zo goed weten. t komt er vanzelf wel uit! succes!
Hoi Karin ! Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik zit precies op dezelfde manier thuis. Alleen maar wachten en verlangen naar iets wat misschien pas over 10 dagen of zo zal komen . soms wordt ik er wel eens een beetje radeloos van hoor. Noura, je schreef: "1 ding moeten we eens afleren. en dat is om niet te luisteren naar mensen die het allemaal zo goed weten". Dat is ook zo. Maar als je tegen het einde loopt wil je alles geloven wat mensen tegen je zeggen. Je bent het wachten dan eigenlijk zat . Sterkte Karin ! Groetjes, Nikki F
Hoi dames. Thanx voor jullie lieve berichten. Is inderdaad waar dat we niet naar alles moeten luisteren, maar ja wat moet je soms. Ben net bij de verloskundige geweest en ga vanaf vrijdag naar het ziekenhuis voor onderzoek en controle. Wanneer de kleine zo eigenwijs blijft wordt hij volgende week donderdag 5 okt gehaald. Dus heb in iedergeval weer wat vooruitzicht. Groetjes Karin
maar als je goed luisterd naar mensen, dan merk je hun tegenstrijdigheden pas op. de een zegt je hebt een flinke buik, de ander zegt een klein buikje.en dat het gegis of het een meisje of jongen is. bij mijn dochter had ik 3 weken ervoor al op de ctg lichte weeenaktiviteit. en iedereen maar zeggen , oh dan komt het snel. nou 3 weken duren lang hoor. maar ze is wel gekomen, dat wel haha maar weet je, eris nog nooit een kindje blijven zitten, dus komt wel goed meid!