Ik ben nu 21 weken. Kan het later nog of is de baby te groot voor de echo. Ik lees wel eens verhalen van mensen die op de groeiecho rond de 30 weken een ander geslacht zien.
daarom snap ik ook niet dat mensen er ook gelijk helemaal van uit gaan hoor vaak dat het alsnog anders is dan verwacht.
Bij 21 weken zou je een piemeltje en ballen echt niet gemakkelijk meer over het hoofd zien hoor. Ga er in jouw geval dus maar vanuit dat het weer een meisje is. Overigens herken ik het wel enigszins. Was er bij Finley echt van overtuigd dat het een meisje was. Bij de GUO bleek het echter een jongen. Kon het echter niet met mijn gevoel verenigen. Rond 30 weken nog een echo en toen bleek het nog steeds een jongen. Had wellicht toch stiekem de hoop op een meisje en de wens is de vader van de gedachte. Heb jij niet toch ook stiekem de wens voor een jongen na 2 meisjes en dat je daarom twijfelt aan de echo?
Hoii Dames.. Wij (Vriendin&ik) zijn Beide Zwanger Hebbe beide een echo laten doen met de 13weken.. Wij "weten" immers zelf het geslacht en wat het gaat worden Maar zijn erg benieuwd naar Jullie reacties Groetjes 2"dikke" Vriendinne!!
Als je 21 wk zwanger bent heb je ook een 20-weken echo gehad neem ik aan (of je doet dit bewust niet natuurlijk). Bij ons checken ze de aanwezigheid nadrukkelijk tijdens die echo. Ze was zo zeker dat ze bij ons de babykamer zou komen oververven als ze het mis had. Als er twijfel was zou ik later nog eens een echo laten doen..
Ik heb het 3x bevestigd gehad 16 wk, 18wk en 20 wk.. En ik eet mijn schoen op als het niet klopt want heb het zelf ook duidelijk gezien. Met 20 weken weten ze het echt wel zeker en kwaaltjes zeggen helaas niks over t geslacht
Bij 20wk echo in zh is niet hun prioriteit kijken en zeker zeggen wieget wordt. Ze zeggen nooit 100% hier in zh in elk geval niet ze willen nooit aandprakkelijkheid tbv verkeerde geslacht in zh. Wil je zeker weten doe altijd extra pretecho voor bepaling dat kan va 16 wk ( tot die tijd is nub theorie wat pas met 15wk wordt geslacht gevormd dus aan buitenkant zie je niet j/m!)
Hier met de 20weken echo gezien dat we een jongen verwachten, maar aan de hand van de foto en mn gevoel twijfelde ik. 3weken geleden kreeg ik een echo omdat de vk nog een echo van een gezicht nodig had voor de site en of ze die bij mij mocht maken. Heb toen gevraagd of ze het geslacht wilde bekijken omdat ik twijfelde. Weer een jongen te zien en ik geloofde het toen ook echt. Afgelopen dinsdag een groeiecho gehad en de vk eet haar schoen op als ze het verkeerd heeft. Bij twijfel gewoon nog een keer laten kijken. Als je geen echo meer krijgt dan een pret echo laten maken.
Ik heb bij de 3e een hele andere zwangerschap gehad, veel misselijker, sneller vermoeid, veel lichamelijke klachten. kindje erg druk en lang in stuit en daardoor dacht ik in eerste instantie een jongen, na 3x een geslachtsecho waar niet duidelijk uit werd wat het zou worden, bleef twijfelachtig. Bij de 20 weken echo uiteindelijk te horen gekregen dat het een meisje werd, en later bij nog een echo nog een bevestiging gehad dat het een meisje werd. Dus uiteindelijk zegt een verloop van een zwangerschap niet zoveel is mijn persoonlijke ervaring.
Week 43, na de geboorte dus geen enkele echo geeft 100% zekerheid. Zelfs de beste echoscopisten kunnen het mis hebben. Ik dacht deze zwangerschap ook zwanger te zijn van een meisje, wat deze keer voelde het helemaaaaal anders. Nou, chromosoomonderzoek wees uit dat we toch echt weer een zoontje krijgen. Dit soort onderzoeken zijn de enige onderzoeken die je voor de geboorte 100% zekerheid omtrent het geslacht kunnen geven, maar ze zijn niet "vrij" beschikbaar.
Ik heb vandaag de 16weken geslachtsecho gehad in Ermelo (pretecho) en die was gelijk heel duidelijk ; een meisje , ze liet dit op meerdere beelden zien in 2D en 3D geen twijfel mogelijk ik was onder de indruk van alle foto's , apparatuur , uitleg en kundigheid van de vrouw die de echo maakte , ze nam er ook heel veel tijd voor en de echo koste maar 35 euro