Heb het zo vaak in de avond .... Moet dan bewegen met mijn benen.... Wat een rotgevoel is dat die rusteloze benen... Wie heeft dat ook zo erg
Tot afgelopen nacht heb ik er geen last van gehad, maar vannacht wel. Werd er helemaal kriegel van, moet uit bed om te bewegen. Hoop dat het niet elke nacht zo gaat zijn.
heb het ook heel erg gehad bij mijn laatste zwangerschap... magnesium tabletjes schijnen te helpen! kan ook geen kwaad... maar heb het zelf niet geprobeerd eigenlijk...
Het is verschrikkelijk.. Had het tijdens mijn eerste zwangerschap, een paar maanden erna en nu bij de tweede weer. Ik heb alles geprobeerd, echt alles maar ik kom er niet vanaf. Slaap gemiddeld 4 van de 24 uur. Sorry, geen tips of opbeurende woorden Ik ben blij dat ik al 33 weken ben, begint op te schieten.
Ik nam vitamine B12 smelttabletten toen ik daarmee stopte kreeg ik rusteloze benen. Toen weer begonnen en toen verdwenen de rusteloze benen weer. Magnesium wordt vaak gezegd idd, moet je wel hoge dosering nemen. Sterkte nog even.
Zou dat het zijn? Heb dat een paar weken intensief gebruikt en afgelopen week niet. (Heb vannacht last gehad van rusteloos lijf) Ben er weer mee begonnen omdat ik er ook een stuk beter van naar de wc kan . Zal eens kijken of het nu minder word!
herkenbaar. hier was dat vooral de eerste 10 weken. lag de hele avond met m'n benen te schoppen. Hier neem ik wel extra magnesium in en 't is gebeterd, verder benen hoog leggen in zetel en in bed en evt wisselbaden (warm - koud -warm). ik hoop oprecht dat dit kwaaltijd bij mij verder wegblijft
ik ook, vanaf begin. Ik volg nu spatadertherapie, is ooktegen onrustige benen, sindsdien nooit meer last
De tip, die bij mij werkt: magnesium van bioactive (blauwe verpakking) oa bij etos te koop. En dan geen calcium supplement gebruiken (naast je normale zwangerschapsvitaminen) want dat heft de werking van magnesium deels op. En veel lopen. Voor t slapen gaan ging m'n man altijd wandelen met de hond. Ik loop nu mee. Hoop dat jullie er wat aan hebben
Ik had er ook vreselijk veel last vam had toen ook magnesiumpillen van de gyn gekregen, wat een opluchting was dat zeg! Heb begrepen dat bananen ook veel magnesium bevatte
ik heb gelukkig nog een potje restless legs staan van Sleepz, dat helpt geweldig. Daar zit magnesium en zink in. Verder helpt het om mijn voeten in koud water te doen.
Nou het is bij mij meer als ik s avonds op de bank lig....dan begint dat vervelende gevoel en drang om te moeten bewegen. Maar magnesium is dus misschien wel goed om te slikken.... Zal het eens bij de gyn aangeven. Ben ook erg moe misschien ook wat ijzertekort,
Mocht je ook iets van ijzer tekort hebben, dan werkt floradix! Is hier al eerder gemeld. Was er een paar dagen mee gestopt en kreeg idd last van een onrustig lijf. Nu ben ik een dag of 3 weer begonnen en heb er geen last meer van. Floradix is een natuurlijk ijzerdrankje. Mooi meegenomen is dat je er goed van naar het toilet kan en dus kan helpen tegen rusteloze benen enz. Baat het niet, dan schaad het niet
Slik magnesium wel in overleg met je verloskundige want niet iedereen is het over eens dat het niet schadelijk is. Wat bij mij heel goed helpt is vitamine B.