Misschien een rare vraag hoor, maar zijn er hier meer vrouwen die rekening houden met wat ze in de laatste weken eten? en dan bedoel ik met het oog op de misschien aanstaande bevalling.... betrap mezelf er elke keer op.... dat ik niet alles wil eten,.... zo had mijn moeder het laatst over Grieks eten.... "ja mam, en als ik dan moet bevallen weet ik zeker dat ik de muren kan witten..... ".... ook dingen met knoflook etc. eet ik liever niet..... mn man vindt het maar raar, maar kan me niet voorstellen dat ik de enige ben..
Nou alleen niet meer zo extreem pittig omdat ik er niet zo lekker van werd.. Maar goed, wij wonen hier in een gemixt Turks en Indonesisch gezin dus dan valt de knoflook en kruiden niet te vermijden.
Ik heb na mijn eerste bevalling een jaar geen boerenkool meer gegeten.... Deze keer voelde ik het aankomen, en heb ik op het laatste moment besloten om tosti's te maken, in plaats van pasta met tomatensaus. De tosti's zijn er trouwens in gebleven... (Ik zei trouwens wel tegen mijn man dat we met een beetje pech de hele week nog aan de tosti's zouden zitten, aangezien het 's nachts pas echt op gang kwam, en dus net zo goed nog een paar dagen had kunnen duren...)
Hmmmm..... nee niet echt rekening mee gehouden hoor. Wel idd bepaalde soorten voedsel wat minder (vet, gekruid enzo) maar dat was meer vanwege het vele maagzuur. Bij beide kinderen begon ik snachts met weëen en in de loop dan bevalling dus gaan spugen, dus heel veel zit er dan toch niet meer in je maag.
idd de meeste dingen kon ik toch al niet meer eten... Maar ik had nooit een gevoel van...hmmm dat moet ik maar eens niet eten vandaag
Haha ik hou er enigzins rekening mee..maar ik hoor vaak dat darmen zichzelf legen vlak voor de bevalling?
Ik eet nu al een poosje kleine beetjes. Meer kan er gewoon niet in! En vlees moet ik niet, daar wordt nu niet goed van...
Nee hoor, behalve als je overtijd gaat.. verder is het zo zonde om al 5 weken van te voren te gaan bedenken wat je allemaal wel en niet zou eten.
Nee, ik hou er geen rekening mee.. Wel aan gedacht, maar gewoon simpelweg geen zin om er rekening mee te houden.
Nee geen rekening mee gehouden van te voren. Wel ff gedacht van is dit nou zo snugger toen ik chili concarne ging eten En bij mij begon ik 2 dagen van te voren leeg te lopen zeg maar. Toen ik weeen kreeg, ook al 2 dagen van te voren heb ik er wel enigzins rekening mee gehouden en alleen beschuit en thee genomen.
Hihi ik durfde niet echt knoflook en vette dingen (kon er ook niet goed tegen) te eten. Vond ik lullig voor degenen die me zouden bijstaan tijdens de bevalling! ERg he En uiteindelijk pas met 41,5 week bevallen hihi. Heb de 'schade' van het gemis daarna wel weer ingehaald hoor haha
Nou hier niet hoor Heb niet gepoept tijdens de bevalling hoor... Maar bij iedereen is t anders natuurlijk
Ik heb er geen rekening mee gehouden, ook überhaupt niet aan gedacht eigenlijk! Gelukkig hebben mijn darmen zich idd goed geleegd toen de bevalling net was begonnen, dus alles bleef netjes.
Bij mij begonnen de weeen smorgens en had nog niet gegeten. Ik dacht ik kan ook niet bevallen met een lege maag dus heb droge crackers gegeten. Heb niet overgegeven...Heb het wel gegeten toen de weeen nog niet sterk waren...
Ik ben helemaal niet misselijk geweest tijdens mijn bevalling en heb ook niet over gegeven.. Het is om eerlijk te zijn ook nooit in me opgekomen om iets niet te eten omdat ik elk moment zou kunnen bevallen