Gevoel nergens aan toe te komen....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marloes86, 26 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marloes86

Marloes86 Niet meer actief

Dit omdat ik onregelmatig werk, dus ook tot 's nachts, en als ik er dan ergens tussen 6 en 8 weer uit moet ben ik blij als ik s middags nog ff kan slapen als ons mannetje ook slaapt :)!

Wat betalen jullie voor een hulp in de schoonmaak per uur? Ik werk 4 dagen omdat we het geld nodig hebben, dus dan ook weer betalen voor het huishouden wordt nog pittiger....

2. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik heb ook een heel ondernemend, lopend, klimmend jongetje rondlopen. De keuken hou ik tussendoor gewoon bij. De bovenverdieping neem ik hem mee maar beneden doe ik nog maar 1x per dag. Zodra hij op bed ligt voor de nacht ruim ik de woonkamer op en stofzuig en dweil ik. Hij kan lief spelen maar met al het speelgoed op de grond kan ik niet effectief stofzuigen.

Dingen zoals het toilet of afstoffen doe ik vaak even snel tussendoor.

Ik ben best een zeikerd en stond 2x / 3x te stofzuigen maar daar had ik dan alleen mijzelf mee. Want na 5 minuten kon ik het weer doen bij wijze van.

3. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik maak altijd gewoon schoon als mijn dochter haar middagslaapje doet. En voor was uit de machine halen e.d. neem ik haar wel even mee naar zolder (blokkeer ik de trap met een krat ofzo). En koken doe ik gewoon terwijl zij ook beneden is. Als ze vervelend is zet ik een cdtje aan, dan wordt ze meestal wel wat vrolijker.

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee dat herken ik eigenlijk niet. Gewoon meenemen naar je werkplek. Als je overal traphekjes hebt is dat toch niet zo'n probleem?

5. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Hier gaat ie ook in de box, s ochtends na ontbijt zodat ik kan afwassen, stoffen en zuigen. smiddags na de lunch dan dweil ik en was/strijk ik en savonds na het eten is het papa tijd dus dan was ik nog een keer af en meestal zuig ik nog een keer ivm de ruiende honden lol. Natuurlijk scheelt het omdat ik niet werk, maar als ik de box niet zou hebben zou het hier ook chaos zijn.

6. Toetie froetie

Toetie froetie Niet meer actief

Mijn jongste leg ik in de box als ik ga schoonmaken f ik doe t als ze slaapt en mijn druktemaker die speelt zelf wel ergens mee of hij komt me achterna.
    Afstoffen/wc zou je al kunnen doen als de kleine even aan t spelen is of even tv kijkt.
    Je hoeft ook niet alles achtelkaar tedoen. Steeds kleine beetjes en dan goed bijhouden dan ben je zo klaar. ;)
    Desnoods maak je een takenlijst waar je je aan houdt.

Deel Deze Pagina