Ik ben vorige week maandag bevallen. Sindsdien heb ik af en toe erge buikpijn. De bevalling is snel gegaan, daarom had ik ook veel naweeen. Het verschil voelde ik wel. Maar nog steeds heb ik af en toe last van mijn buik. Het is net boven mijn navel. Ik vind het eng, ben bang dat er iets met mijn baarmoeder is. Ook heb ik geen eetlust en ben ik af en toe wat draaierig. Wie had dit ook gehad? En is dit ontzwangeren?
als het boven je navel zit dan zou ik niet denken aan je baarmoeder maar eerder aan je darmen. die zijn tijdens de zwangerschap van z'n plek geduwd en die moeten de komende tijd weer op hun plaats zakken. geen last van obstipatie?? alle organen gaan nu langzaam naar hun oorspronkelijke plek. draaierige is best logisch. je bent net bevallen. grote klap voor je lichaam, hormonen, ontzwangeren en misschien wel een lage HB?? misschien even de vlos bellen ?
Herkenbaar, die buikpijn. Ik ben 1 oktober bevallen en had zeker de eerste week veel buikpijn, voornamelijk bij het bewegen enzok wel last van draaierigheid, maar dat is te wijten aan mijn lage Hb waar ik inmiddels pillen voor heb. Volgens de kraamhulp had het te maken met organen die weer hun oude vertrouwde plekkie opzoeken.Maar het kan idd behoorlijk pijnlijk zijn.
Het voelde bij mij alsof er nog een kindje aan het schoppen was, maar dat waren inderdaad mijn darmen. Dit deed bij mij niet echt pijn. Draaierig was ik ook niet. Als je het niet vertrouwd zou ik zeker de vk bellen. Volgens mij heeft mijn vk ook gezegd dat als ik erge buikpijn zou krijgen ik moest bellen. Heb me niet afgevraagd waarom omdat er bij mij geen sprake van was maar zou het in jou geval niet nalaten. Al is het alleen maar ter geruststelling. Succes!